Ante_freeman Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 *skrattar åt* HAHAHA ni vet ju inget!! ps2 ÄR bättre än xbox=usch!! så ni kan bara dra er i snoppen!! det kom 1 år före te ps2 också haha h***r... Wörd !!! Xbox: skrattar vi åt!!! PS2: Dyrkar vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Men snälla! kan alla X-box och ps2 fanboys sluta bråka någon gång? så här ligger det nämligen till: 1.PS2 kom före X-box. ps2 har även sålt något bättre än x-box, och har fler spel. 2.X-box är är bättre tekniskt sett, så det kan visa lite snyggare grafik. 3. Kontrollerna är nånting som ingen borde säga nånting om, utan det beror helt på smak och tycke, utom för alla fanboys då, eftersom dom har bestämt sig för att älska den ena kontrollen... 4.Ps2 "rockar" inte X-box på något sätt, och X-box "äger" inte ps2:an på något sätt (utom när det gäller hårdvaran då)... 5. PC ROCKAR ALLT! tack för mig /DrStupid Tyvär, kommer nog alltid vara någon sorts rivalitet mellan Xbox och PS2..kommer nog bli lika med Xbox 360 och PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Tyvär, kommer nog alltid vara någon sorts rivalitet mellan Xbox och PS2..kommer nog bli lika med Xbox 360 och PS3 Fast där tror jag Xbox fansen kommer ge upp. Jag menar: De har ingen chans. Mohahahaha. "Jag har en spelkonsoll som heter Xbox och den är större än min TV." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Fast där tror jag Xbox fansen kommer ge upp. Jag menar: De har ingen chans. Mohahahaha. "Jag har en spelkonsoll som heter Xbox och den är större än min TV." Haha..jo.. jag har ju själv det där Über lilla PS2an..fan har det på mitt nattduksbord nu borde vi gå ontopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nä du! jag kommer fan inte att ge mig!!!! Xbox ska det vara....... jag har haft en sådannn Piss Station2 och vill inte ha en igen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Xempan vi är ju Ontopic. Nackdelen med min lilla PS2:a är att den är så liten att den kan försvinna ibland. En gång hade den försvunnit bakom vår DVD, fan va skraj man var i ett litet tag. Jag brukar ha min lilla PS2:a på DVD:en och skulle jag istället ha en Xbox på DVD:en skulle den nog gå sönder, bli helt mos-pannkaka. Sen finns det tyvär inga mer nackdelar med PS2:an. Men imorgon när jag har tid över kan jag nog rabbla upp nackdelarna med Xbox. Redigerad 17 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Man kan ha egen musik på X-lödan... så man slipper den skitiga gta musiken!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Xempan vi är ju Ontopic. Nackdelen med min lilla PS2:a är att den är så liten att den kan försvinna ibland. En gång hade den försvunnit bakom vår DVD, fan va skraj man var i ett litet tag. Jag brukar ha min lilla PS2:a på DVD:en och skulle jag istället ha en Xbox på DVD:en skulle den nog gå sönder, bli helt mos-pannkaka. Sen finns det tyvär inga mer nackdelar med PS2:an. Men imorgon när jag har tid över kan jag nog rabbla upp nackdelarna med Xbox. Jo klart...men från början ville killen veta skillnaden på SA på xbox o ps2 men när ja tänker efter är vi ontopic: Nackdelarna jag upplevt med Fläxbox: Stora och konstiga doser Inte rätta GTA känslan på Fläxbox Allt ser så övernaturligt glänsigt ut Man måste köpa en liten låda för att kunna kolla på dvd filmer via fläxbox, kanske inte hör till gta heller.. edit: "Skitiga gtamusiken"?? Det är ju det som är gta, ens favoritlåtar man hör hela tiden annars är inte gta, t ex när ja lirade gta3 o vice city på dator så lyssnade jag alldeles för mycket på mina metal favoriter, blev inte rätta känslan, därför tycker jag inte att man ska ha egen musik i gta spelen Redigerad 17 november, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Inget jag har märkktt!! jag har klarat speler på båddde! Piss Station2 och X-lödddan!! så grafiken är rätt så likkkk! men själv så tycker jag att gubbbbbarna på GTA rör sig klummmpigt som fan! och när jag spela det på Play station så skulle det laddda det hela jävla tiden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Okej! jag ska säga som det är!!! jag disssar inte PS2.... för att det har spel som jag skulle villllaaa hao te min X-löda! men det är liknande med alla könsollllerr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Nackdelarna med ps2... DU MÅSTE KÖPA ETT FUCKING MINNESKORT! Sen tar det slut fort som fuck också! Jag har aldrig behövt min xboxs hårddisk! Haha där fick ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Nackdelarna med ps2... DU MÅSTE KÖPA ETT FUCKING MINNESKORT! Sen tar det slut fort som fuck också! Jag har aldrig behövt min xboxs hårddisk! Haha där fick ni! Men din blöta katt, det beror ju på hur stort kort du köper. Jag köpte ett minneskort med 64mb för mindre kostnad än vad ett sony-orginalkort på 8mb gör och jag har sparfiler ifrån minst 20 spel, det finns fortfarande en bra bit över hälften kvar av ledigt minne. Muhaha, jag står på Ps2-spelarnas sida -det är så kul att bråka med Xbox-fjortisarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) PC knäcker faktiskt allt... På PC kan man också ha egen radiokanal... Och man kan spela in eget där till skillnad från xbox som man måste ha CD skivor för att kunna lägga in på konsollen.... Fett jobbigt med X-box... Fett nice med PC... Redigerad 18 november, 2005 av Kane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 PC knäcker faktiskt allt... På PC kan man också ha egen radiokanal... Och man kan spela in eet där till skillnad från xbox som man måste ha CD skivor för att kunna lägga in på konsollen.... So fucking true! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 PC knäcker faktiskt allt... På PC kan man också ha egen radiokanal... Och man kan spela in eget där till skillnad från xbox som man måste ha CD skivor för att kunna lägga in på konsollen.... Fett jobbigt med X-box... Fett nice med PC... Tycker oxo PC är bra..men inte på bilspel, man ska styra med en analog, inte några pilar, och egen radiostation är inte GTA DAMNIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 PC knäcker faktiskt allt... På PC kan man också ha egen radiokanal... Och man kan spela in eget där till skillnad från xbox som man måste ha CD skivor för att kunna lägga in på konsollen.... Fett jobbigt med X-box... Fett nice med PC... GTA är ett TV-spel, inget jävla PC-spel. WoW och CS och sånt kan man köra på PC, MEN INTE GRAND THEFT AUTO! Sony och jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 GTA är ett TV-spel, inget jävla PC-spel. WoW och CS och sånt kan man köra på PC, MEN INTE GRAND THEFT AUTO! Sony och jag... Vi borde köra Xbox o PS2 Guildkrig på typ Guildwars eller nåt kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag orkar inte hålla på längre! alla har sitttt att tycka om!!!! jag gillar min x-lödaaaa... ni kan gilla eraaaaa PS2:orrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag orkar inte hålla på längre! alla har sitttt att tycka om!!!! jag gillar min x-lödaaaa... ni kan gilla eraaaaa PS2:orrrr Nä så enkelt ger vi oss PS2or trogna oss inte, körde gta vice city på xbox idag, fyfan va hemskt, läskig dosa o allt, helt snett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Fjannnttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts