Jump to content

Skillnaden mellan Xboxo ch PS2 versionen?

Frostic
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men snälla! kan alla X-box och ps2 fanboys sluta bråka någon gång?

så här ligger det nämligen till:

1.PS2 kom före X-box. ps2 har även sålt något bättre än x-box, och har fler spel.

2.X-box är är bättre tekniskt sett, så det kan visa lite snyggare grafik.

3. Kontrollerna är nånting som ingen borde säga nånting om, utan det beror helt på smak och tycke, utom för alla fanboys då, eftersom dom har bestämt sig för att älska den ena kontrollen...

4.Ps2 "rockar" inte X-box på något sätt, och X-box "äger" inte ps2:an på något sätt (utom när det gäller hårdvaran då)...

5. PC ROCKAR ALLT!

tack för mig

/DrStupid

Tyvär, kommer nog alltid vara någon sorts rivalitet mellan Xbox och PS2..kommer nog bli lika med Xbox 360 och PS3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xempan vi är ju Ontopic.

Nackdelen med min lilla PS2:a är att den är så liten att den kan försvinna ibland. En gång hade den försvunnit bakom vår DVD, fan va skraj man var i ett litet tag. Jag brukar ha min lilla PS2:a på DVD:en och skulle jag istället ha en Xbox på DVD:en skulle den nog gå sönder, bli helt mos-pannkaka.

Sen finns det tyvär inga mer nackdelar med PS2:an. Men imorgon när jag har tid över kan jag nog rabbla upp nackdelarna med Xbox.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xempan vi är ju Ontopic.

Nackdelen med min lilla PS2:a är att den är så liten att den kan försvinna ibland. En gång hade den försvunnit bakom vår DVD, fan va skraj man var i ett litet tag. Jag brukar ha min lilla PS2:a på DVD:en och skulle jag istället ha en Xbox på DVD:en skulle den nog gå sönder, bli helt mos-pannkaka.

Sen finns det tyvär inga mer nackdelar med PS2:an. Men imorgon när jag har tid över kan jag nog rabbla upp nackdelarna med Xbox.

Jo klart...men från början ville killen veta skillnaden på SA på xbox o ps2 men när ja tänker efter är vi ontopic:

Nackdelarna jag upplevt med Fläxbox:

Stora och konstiga doser

Inte rätta GTA känslan på Fläxbox

Allt ser så övernaturligt glänsigt ut

Man måste köpa en liten låda för att kunna kolla på dvd filmer via fläxbox, kanske inte hör till gta heller..

edit: "Skitiga gtamusiken"?? Det är ju det som är gta, ens favoritlåtar man hör hela tiden annars är inte gta, t ex när ja lirade gta3 o vice city på dator så lyssnade jag alldeles för mycket på mina metal favoriter, blev inte rätta känslan, därför tycker jag inte att man ska ha egen musik i gta spelen

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget jag har märkktt!! jag har klarat speler på båddde! Piss Station2 och X-lödddan!! så grafiken är rätt så likkkk! men själv så tycker jag att gubbbbbarna på GTA rör sig klummmpigt som fan!

och när jag spela det på Play station så skulle det laddda det hela jävla tiden!! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nackdelarna med ps2... DU MÅSTE KÖPA ETT FUCKING MINNESKORT! Sen tar det slut fort som fuck också! Jag har aldrig behövt min xboxs hårddisk! Haha där fick ni!

Men din blöta katt, det beror ju på hur stort kort du köper. Jag köpte ett minneskort med 64mb för mindre kostnad än vad ett sony-orginalkort på 8mb gör och jag har sparfiler ifrån minst 20 spel, det finns fortfarande en bra bit över hälften kvar av ledigt minne.

Muhaha, jag står på Ps2-spelarnas sida -det är så kul att bråka med Xbox-fjortisarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC knäcker faktiskt allt... :ermm:

På PC kan man också ha egen radiokanal... Och man kan spela in eget där till skillnad från xbox som man måste ha CD skivor för att kunna lägga in på konsollen....

Fett jobbigt med X-box... Fett nice med PC...

Redigerad av Kane
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC knäcker faktiskt allt... :ermm:

På PC kan man också ha egen radiokanal... Och man kan spela in eget där till skillnad från xbox som man måste ha CD skivor för att kunna lägga in på konsollen....

Tycker oxo PC är bra..men inte på bilspel, man ska styra med en analog, inte några pilar, och egen radiostation är inte GTA DAMNIT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC knäcker faktiskt allt... ^_^

GTA är ett TV-spel, inget jävla PC-spel.

WoW och CS och sånt kan man köra på PC, MEN INTE GRAND THEFT AUTO!

Sony och jag... :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor