Frostic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Är så att jag har sålt min PS2a och San Andreas med det, vill gärna kunna spela San Andreas igen så det är närmaste är ju ett köp av Xbox versionen, vad tror ni om den? Är skillnaden grafiskt lika stor som den var mellan GTA3 och Vice City versionerna? Vad annat skiljer sig åt på dom två spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Det jag tror skiljer dem åt är nog hur snabbt X-box laddar fram miljön På PS2 blev det ju så att träd kom fram från ingenstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Okej, så det är bättre drawdistance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Mycket bättre Okej, du har spelat både PS2 och Xbox spelet? Du kan väl berätta i så fall andra saker du upplever bättre eller sämre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Det jag tror skiljer dem åt är nog hur snabbt X-box laddar fram miljön På PS2 blev det ju så att träd kom fram från ingenstans Spelade det hos en kompis på Xbox verisionen, endå kom träden fram så att man fick tog-veja för dom med flygplanet. Bilarna ser bättre ut. Vägarna ser bättre ut. Det laddar fortare. Bättre uppritnings distans Sedan är det en liten grafik skillnad. Edit: Finns kanske mer saker men kommer inte på dom. Redigerad 3 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Xbox är mer avancerad än ps2 därför.. blir spelet bättre helt enkelt.. allt är smått förbättrat enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jo vist kommer träden upp ibland. Men det händer inte ofta för mig. För mig är det stora problemet. Eller ja det är inget problem. Det är bara det att ibland när man flyger ser man igenom backen. Händer inte ofta det häller men det är psykande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ja just det, spelet ska väl gå i 60 fps eller nåt sånt? För i VC och GTA3 till Xbox blir det i alla fall aldrig några hack i grafiken och sånt, och det finns väl inte i San Andreas heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 En sak som jag tycker är MYCKET negativ med Xbox-versionen är kontrollen när man ska sjuta åt sidan från fordon. Man behöver nästan en tredje hand för att lyckas för man trycker på vit eller svar knapp för att kika åt sidan, sen måste man trycka på... X-tror jag det är, vilket är nära omöjligt utan att släppa vit eller svart igen. Annars är allt tipp topp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 De e barå tank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 De e barå tank Va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Va?! Han menade nog "det är bar å tanka". Varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 x-lådan är bättre! snyggare grafik och goare kontttrolllleerrr!! (tycker jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 PS2 äger Xbox-klumpen i alla kategorier. Ni vet varför så sluta kom med massa undanflykter bara för ni inte har den makalösa konsollen PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 JAG HAR HAFT PS2:AN! MEN SÅLDE DEN FÖR ATT JAG FATTA HUR MYCKET BÄTTRE XBOX ÄR!! SÅ KÖPTE MAN EN SÅDANNNN DÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sherm Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 *skrattar åt* HAHAHA ni vet ju inget!! ps2 ÄR bättre än xbox=usch!! så ni kan bara dra er i snoppen!! det kom 1 år före te ps2 också haha h***r... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 PS2 äger Xbox-klumpen i alla kategorier. Ni vet varför så sluta kom med massa undanflykter bara för ni inte har den makalösa konsollen PS2. Så jävla w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Men snälla! kan alla X-box och ps2 fanboys sluta bråka någon gång? så här ligger det nämligen till: 1.PS2 kom före X-box. ps2 har även sålt något bättre än x-box, och har fler spel. 2.X-box är är bättre tekniskt sett, så det kan visa lite snyggare grafik. 3. Kontrollerna är nånting som ingen borde säga nånting om, utan det beror helt på smak och tycke, utom för alla fanboys då, eftersom dom har bestämt sig för att älska den ena kontrollen... 4.Ps2 "rockar" inte X-box på något sätt, och X-box "äger" inte ps2:an på något sätt (utom när det gäller hårdvaran då)... 5. PC ROCKAR ALLT! tack för mig /DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 PS2 är mycket mycket mindra än Xbox. Undra om man skulle kunna använda Xbox som resväska för kläder och annat. Dela den på mitten och släng i massa kläder sen häfta ihop den på mitten igen. Jo en perfekt resväska, fan vad smart man är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts