power_psychic Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 En liten fråga bara hur ser era polisbilar ut??? Alla mina polis fordon är gröna, jag bara undrar för jag har sett massor med bilder där polisbilarna ser helt annorlunda ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 De ska vara gröna, de vita är nog beta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 22 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Hoppas det... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Det är så, ok?! Lägg ner topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Mina e gröna ( lag trodde dom skulle vara vita först eftersom jag hade sett det på alla bilder så jag blev också lite orolig först) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 det är ju dåligt att dom ändrar en så pass stor grej. och en sak till. kolla på den här hemsidan och ta pictures och sedan kolla på bilden högst upp (den med pcj-600 på). Bakom den röda bilen är den en busshållsplats eller ser jag fel? i så fall, vart är den i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 dom är gröna i europeiska versionen och vita i USAs version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matter Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 det är ju dåligt att dom ändrar en så pass stor grej. och en sak till. kolla på den här hemsidan och ta pictures och sedan kolla på bilden högst upp (den med pcj-600 på). Bakom den röda bilen är den en busshållsplats eller ser jag fel? i så fall, vart är den i spelet? Det finns många såna i spelet. Leta lite varstanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 nej, inte inglasade busskurer..i så fall...vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ante the man Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 det är ju dåligt att dom ändrar en så pass stor grej. och en sak till. kolla på den här hemsidan och ta pictures och sedan kolla på bilden högst upp (den med pcj-600 på). Bakom den röda bilen är den en busshållsplats eller ser jag fel? i så fall, vart är den i spelet? skulle tro att det är bilder från pc verissionen det ä skillnad mellan dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 pc version? så du menar att R* har släppt ett screen på vice city pc versionen innan det ens har kommit ut på ps2. Pc versionen är ju inte ens klar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 det är nog inte från pc versionen, men den kanske är från betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Jag stör mig på polisbilarna, de e ju för f*n Bajenbilar! Fast Rockstar bryr sig nog inte om svenska lag. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 det kanske är tyska poliser...eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Skulle vart skoj omd et fanns sånna busskurer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts