Nord Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Blåvitt riskerar att flyttas ner till superettan om man fälls för skattebrott. Vilket ger BoIS en plats i allsvenskan. http://www.svt.se/texttv/308.html Detta känns så underbart skönt! Vet att inte alla delar dessa åsikter med mig, Men snälla, kan ni inte vara lite glada och positiva för min skull? Har ju mått så dåligt sen den rysliga matchen i Söndags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 :'( min reaktion,typ -^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 :'( min reaktion,typ -^ Men sen får du hålla med! Håller man på med sånt här skit, har man inte inom svensk fotboll att göra. Svensk fotboll har ett av världens bästa rykten om sig för att vara en "liga" där allt sköts korrekt m.m Det som är mest synd är att dom har fått spela en hel säsong utan någon annans vetskap ang detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Men sen får du hålla med! Håller man på med sånt här skit, har man inte inom svensk fotboll att göra. Svensk fotboll har ett av världens bästa rykten om sig för att vara en "liga" där allt sköts korrekt m.m Det som är mest synd är att dom har fått spela en hel säsong utan någon annans vetskap ang detta. Fotbollen handlar om laget, spelarna, fansen...de är de som hör hemma i svensk fotboll och det är ju inte dessa som skattefifflat? Redigerad 3 november, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Fotbollen handlar om laget, spelarna, fansen...de är de som hör hemma i svensk fotboll och det är ju inte dessa som skattefifflat??? Men vad behövs för att kunna "driva" ett fotbollslag, en klubb? Jo ekonomi. Och vad behöver man för att kunna "driva" en ekonomi? Jo te.x en revisor eller liknande. Utan en "ledning" för laget, finns det inga spelare, inga supportrar och inget lag överhuvudtaget. Så du kanske förstår mig ändå när jag säger att sånt här skit inte ska dra ner Fotbollens rykte i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Så du kanske förstår mig ändå när jag säger att sånt här skit inte ska dra ner Fotbollens rykte i Sverige. Tror du seriöst att nån liten stackare i malawi kommer känna sig sviken av att sveriges fotboll inte visade sig var så käckt som han trodde? skämt å sido, jag ser vad du försöker komma men jag håller inte med, skulle sveriges "fotbolls-rykte" ta skada av detta jag tycker sveriges fotbolls-rykte tar skada av tråkiga sket-lag som landskrona, gif sundsvall (thank god, they're out), örebro (dom åkte väl ur för kass ekonomi? ) sätt dom som fuskat med skatten i fängelse, bara det inte skadar dom som inte har nåt med det att göra (jag tror det är ett ganska hårt straff för föreningen om får massa ledare i fängelse) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Blåvitt riskerar att flyttas ner till superettan om man fälls för skattebrott. Vilket ger BoIS en plats i allsvenskan. http://www.svt.se/texttv/308.html Detta känns så underbart skönt! Vet att inte alla delar dessa åsikter med mig, Men snälla, kan ni inte vara lite glada och positiva för min skull? Har ju mått så dåligt sen den rysliga matchen i Söndags. Hoppas det! så landskrona kommer tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Kanske spam men YEEEEEEEEEEEEEEEEEES! nu får elfsborg en lite större chans att komma lite längre upp i tabellen. (om det händer) Redigerad 3 november, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Blåvitt riskerar att flyttas ner till superettan om man fälls för skattebrott. Vilket ger BoIS en plats i allsvenskan. http://www.svt.se/texttv/308.html Detta känns så underbart skönt! Vet att inte alla delar dessa åsikter med mig, Men snälla, kan ni inte vara lite glada och positiva för min skull? Har ju mått så dåligt sen den rysliga matchen i Söndags. Fyfan va synd att en av Sveriges bästa klubbar ska hålla på med sån här skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Min reaktion: ahahahahahahhhahahah blåvitt är skit! blåvitt är skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Tror du seriöst att nån liten stackare i malawi kommer känna sig sviken av att sveriges fotboll inte visade sig var så käckt som han trodde? Nej, och det har jag inte påstått heller skämt å sido, jag ser vad du försöker komma men jag håller inte med, skulle sveriges "fotbolls-rykte" ta skada av detta jag tycker sveriges fotbolls-rykte tar skada av tråkiga sket-lag som landskrona, gif sundsvall (thank god, they're out), örebro Ehh "okej". På vilken fakta bygger du det? Att dom skulle vara "tråkiga sketlag"? Varför skulle svensk fotboll ta skada utav det? Förstår inte alls din mening. Om du nu skulle försöka vara rolig, så får jag tyvärr säga att du misslyckades. (dom åkte väl ur för kass ekonomi? ) sätt dom som fuskat med skatten i fängelse, bara det inte skadar dom som inte har nåt med det att göra (jag tror det är ett ganska hårt straff för föreningen om får massa ledare i fängelse) Jepp, dom åkte ur "för kass ekonomi". Men tänk såhär, tack vare att dom nu har betalat ut dessa pengar, så kanske det var en av orsakerna att dom vann den där enskilda matchen, som kanske itsället ett annat lag skulle vunnit, och då förändrat utgången i allsvenskan för alla lag. Stefan gjorde kanske mål i just den matchen? Hårt straff? Har man hållt på att fiffla med såna här enorma summor pengar, är fängelset det enda rätta stället man ska till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Fyaf nvad livet är skönt ibland. Nu kan det sitta i sin jävla kamratgård och kalla sig själva för "änglar" och stinka sill och tänker på hur smarta kap Stefan Selakovic och Peter Ijeh var. Samtidigt som gamlingarna Nengt fjanten i målet och Håkan Mild äntligen fattat att de är för gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Haha så jäävla underbart! Citerar Mc Donalds: "Livet har sina goda stunder" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 "Och när jag snackar fotboll så menar jag Blåååvittt, bara ben på Glenn Hysén" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Kanske spam men YEEEEEEEEEEEEEEEEEES! nu får elfsborg en lite större chans att komma lite längre upp i tabellen. (om det händer) Haha kattälskaren, akta dig. Det kan bli likadant för elfsborg http://www.svt.se/texttv/303.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Typiskt västkusten folk, kan inte hantera pengar på rätt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Ja, dra Djurgården med er på vägen till Superettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Ja, dra Djurgården med er på vägen till Superettan. Det är ju inte direkt bra för Svensk fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Vet någon om bois kommer upp då? Blir lite smått besviken då eftersom jag är ett troget hif fan! OFF TOPIC: Till Ceon http://img481.imageshack.us/img481/7070/355e59c418a74061aeee3c658175af.jpg Redigerad 3 november, 2005 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Det är ju inte direkt bra för Svensk fotboll. Nej, du har rätt. Det skulle vara alldelles utmärkt för svensk fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts