Opie Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Ja har tänkt länge på att uppgradera min dator som suger hästpung men köpte flat screen iställe men tänker kasta ner min nuvarande från ett våningshus o sen pissa på den sedan gå o köpa ny men e typ noll kunnig på datorer så ja undrar om man kan få en bra dator för under 10 000 ?? dock ett måste att man kan spela Battlefield 2 på den o att det då ska flyta på bra utan lagg osv. Vet d säkert finns massa sånna här trådar men bryr mig helt enkelt.. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Du kanske skulle börja med att skriva lite mer ordentligt, större chans att du får bra respons då. Lite svårt att första vad du skriver när du inte använder några punkter eller komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag har tänkt länge på att uppgradera min dator som suger hästpung. Så jag undrar om man kan få en bra dator för under 10 000? Dock är ett måste att man kan spela Battlefield 2 på den och att det då ska flyta på bra utan lagg osv. Vet att det säkert finns massa sånna här trådar men bryr mig inte helt enkelt.. Tacksam för svar. Skrev rent det lite.. Hoppas det inte gör något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Wola: http://www1.euro.dell.com/content/products...sv&s=dhs&~ck=mn Extra minne dessutom. Redigerad 3 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 www.smartpc.se www.komplett.se Thats the shiiiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Dataprince is the Shit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 www.smartpc.se www.komplett.se Dataprince är bajs This IS the shieet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Gå till en dator butik och få din dator skredarsyd (stavning). jag fick en skredarsyd dator för runt 7000 kr och den innehöll: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs) 1022MB RAM Över 2gig i växling Ett Asus p4p800-e deluxe med inbyggt nätverkskort och ljudkort Ett ati radeon 9500 128mb (suger hästpung), den klarar doom 3 på medium, Cod2 på högsta, half life 2 på högsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Från komplett: Geforce 7800GT 256mb 3.500kr nForce 4 800kr AMD64 X2 (dualcore) 3800+ 3.500kr 1024mb RAM, kingston "extra low latency" 1.400kr Dessa delar är otroligt kraftiga men även billiga. Det blir totalt runt 9000kr, men om du vill vara säker på att BF2 aldrig ens hackar kan du köpa ett till pack 1gb ram-minne, alltså två av DETTA. Ha kul med din nya monster dator EDIT: RAM var bara 512mb, och inte 1024.. vänta så ska jag uppdatera posten när jag hittat 1024mb ram.. EDIT2: NU är posten uppdaterad med 1gb ram. Om du ville spela bf2 utan hack ska du försöka få ihop 2 stycken sånna pack, alltså 2 gb RAM totalt. Ändrade priset till 1.400kr, allt verkar stämma nu. Redigerad 3 november, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Från komplett: Geforce 7800GT 256mb 3.500kr nForce 4 800kr AMD64 X2 (dualcore) 3800+ 3.500kr 1024mb RAM, kingston "extra low latency" 1.400kr Dessa delar är otroligt kraftiga men även billiga. Det blir totalt runt 9000kr, men om du vill vara säker på att BF2 aldrig ens hackar kan du köpa ett till pack 1gb ram-minne, alltså två av DETTA. Ha kul med din nya monster dator EDIT: RAM var bara 512mb, och inte 1024.. vänta så ska jag uppdatera posten när jag hittat 1024mb ram.. EDIT2: NU är posten uppdaterad med 1gb ram. Om du ville spela bf2 utan hack ska du försöka få ihop 2 stycken sånna pack, alltså 2 gb RAM totalt. Ändrade priset till 1.400kr, allt verkar stämma nu. Du glömde lite va? Chassi, nätaggregat, cd spelar osv. Den där killen som skrev högst upp verkar ju vara ganska liten så han klarar väl inte att sätta ihop en dator själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Du glömde lite va? Chassi, nätaggregat, cd spelar osv. Den där killen som skrev högst upp verkar ju vara ganska liten så han klarar väl inte att sätta ihop en dator själv. Nu när du säger det så Ang. chassi så tänkte jag att han istället för att kasta och pissa etc skulle kunna använda allt på nytt (utom nätagg förstås, det hade jag helt glömt bort). Cd-spelare och hårddisken lär det inte vara fel på. Men du har helt rätt. Han verkar lite för liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Ja har tänkt länge på att uppgradera min dator som suger hästpung men köpte flat screen iställe men tänker kasta ner min nuvarande från ett våningshus o sen pissa på den sedan gå o köpa ny men e typ noll kunnig på datorer så ja undrar om man kan få en bra dator för under 10 000 ?? dock ett måste att man kan spela Battlefield 2 på den o att det då ska flyta på bra utan lagg osv. Vet d säkert finns massa sånna här trådar men bryr mig helt enkelt.. Tacksam för svar. Varför slösa pengar på en flatscreen då man har en dålig dator? Redigerad 3 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Opie Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Haha vaddå för liten ? :S för att ja inte kan sätta ihop en dator.. ? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Haha vaddå för liten ? :S för att ja inte kan sätta ihop en dator.. ? haha Det är ingen lek att sätta ihop en dator. Man måste veta vissa saker. Tex vad distanserna gör och var de ska sitta, esd och hur allt annat är uppbyggt. Men skicka efter du och bygg ihop som du tror är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts