Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jävla tjöt det blev om min signatur och avatar Älskar Robert Gustavsson, måste spara bilden på min dator. Skallgång & Rundgång. Härliga minnen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Nej det är Per Nuder. Hahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Bor 33mil ifrån Stockholm. Så det räknas nog inte som att jag bor nära. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nej och vill inte heller bo där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 I Solna, kanske 15 min med en vanlig hedelig tunnelbana som alla gbgare sitter och drägglar när dem ser för att dem inte har det i sin stad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts