tommy vercetti Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag har ett störigt problem. Jag hör ett evigt brus i min högra högtalare. Så jag testade att ha hörlurar men det blir samma sak fast endast i högra. Ibland så försvinner det. Det är det som är konstigt. Men det är där mer än att det inte är där. Något tips. Jag har installerat dem och gjort allt som går men inget funkar. Har ändrat i equalizer och allt sånt men jag vet att det är något helt annat eftersom det ibland har försvunnit. Det försvinner ibland när jag startat datan på nytt. Men det ska ju inte vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Du kanske prängt högtalarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Det kan kanske vara lite glapp i ljudkortet? Prova ta ut det och stoppa in det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Om jag skulle sprängt dem skulle det inte försvunnit ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Det kanske bor en hamster därinne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Det kanske bor en hamster därinne? Jag skulle vilja ha en hamster i min högtalare! Redigerad 2 november, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag skulle vilja ha en hamster i min högtakare! Högt till tak? Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag har inget ljudkort. Utan jag har en liten gul sak som sitter typ monterad med moderkortet. Och i den kan man stoppa in mik, högtalare och en till som jag inte vet vad det är. Det hörs fortfarande brus. Mer tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag har inget ljudkort. Utan jag har en liten gul sak som sitter typ monterad med moderkortet. Och i den kan man stoppa in mik, högtalare och en till som jag inte vet vad det är. Det hörs fortfarande brus. Mer tips. Den du stoppar in högtalarsladden i är vanligtvis grön. Ljusgrön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Den du stoppar in högtalarsladden i är vanligtvis grön. Ljusgrön. Näää du skojjar. Det vet jag väl och det var inte det som var min fråga. Men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts