Gonarch Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Tja, kan nån säga ett roligt fps som funkar på en dator med 1,7ghz, 256 mb ram och 32m grafik förutom cs förstås! Redigerad 2 november, 2005 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Quake 3 kanske, eller Unreal Tournament. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Half-life Red Faction Medal Of Honor: Allied Assault Vietcong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Star Wars: Republic Commando Half-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tackar tackar! Ska genast omedelbart "köpa". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Condition Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Call Of Duty . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Battlefield serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Battlefield serien. Eh... minus tvåan (och möjligtvis vietnam) då? Annars finns operation flashpoint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Unreal Tournament ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Kan han inte lira HL2 fast det var kanske det några menade med Half-life ??? Mafia måste du kunna lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Battlefield serien. Går dom lira med 32mb grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Går dom lira med 32mb grafikkort? Battefield 1942 går, jag har testat. (På en dator som var jävligt klen i övrigt också) Dock så tror jag det går lite segare på de nya spelen i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Bf1942 o Vietnam har jag men just på den här datorn funkar inte ens bf1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Kan han inte lira HL2 fast det var kanske det några menade med Half-life ??? Mafia måste du kunna lira Jag tror dom menade HL och inte HL2, och nej jag tror inte han kan lira det smärtfritt på lägsta inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts