HajkeN Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Jo jag tänkte att jag skulle köra igenom spelet för skojs skulle igen och idag kom jag till uppdraget där man ska dansa för en DJ vid ett beachparty, när jag hade en score på över 3000 höll jag inne ENTER och senn tryckte på SPACE för att sluta dansa, och då kom det upp "Mission failed" jag har totalt glömt bort om det är på något annat sätt man ska "avsluta" dansen Tack på förhand - HajkeN Redigerad 2 november, 2005 av HajkeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jo jag tänkte att jag skulle köra igenom spelet för skojs skulle igen och idag kom jag till uppdraget där man ska dansa för en DJ vid ett beachparty, när jag hade en score på över 3000 höll jag inne ENTER och senn tryckte på SPACE för att sluta dansa, och då kom det upp "Mission failed" jag har totalt glömt bort om det är på något annat sätt man ska "avsluta" dansen Tack på förhand - HajkeN Det slutar av sig självt, iaf på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Varför bara inte dansa klart ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jo jag tänkte att jag skulle köra igenom spelet för skojs skulle igen och idag kom jag till uppdraget där man ska dansa för en DJ vid ett beachparty, när jag hade en score på över 3000 höll jag inne ENTER och senn tryckte på SPACE för att sluta dansa, och då kom det upp "Mission failed" jag har totalt glömt bort om det är på något annat sätt man ska "avsluta" dansen Tack på förhand - HajkeN Du måste vänta tills låten tar slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hoho det var alltför längesen detta uppdraget hade ingen aning att det tog slut haha tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hoho det var alltför längesen detta uppdraget hade ingen aning att det tog slut haha tack ! Men vadå, tänkte du inte på att låten kanske skulle ta slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Du måste ha minst 4000 Points för att klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Men vadå, tänkte du inte på att låten kanske skulle ta slut? Nej =P tänkte det som så man dansar på diskoteken(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jo jag tänkte att jag skulle köra igenom spelet för skojs skulle igen och idag kom jag till uppdraget där man ska dansa för en DJ vid ett beachparty, när jag hade en score på över 3000 höll jag inne ENTER och senn tryckte på SPACE för att sluta dansa, och då kom det upp "Mission failed" jag har totalt glömt bort om det är på något annat sätt man ska "avsluta" dansen Tack på förhand - HajkeN [Det där uppdraget är cp och extremt trist X_x men det är bara att nöta på tills du klarar det du ska bara se till att försöka trycka en halv sekund innan tecknet kommer in i den lilla ringen i mitten! så jävla trist asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Nej =P tänkte det som så man dansar på diskoteken(stavning?) Så på diskotek spelar man samma låt som aldrig tar slut altså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Nej men att man kan sluta när man vill, så jag tänke att man kunde sluta när man fick den poängen man behövde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det avslutas automatiskt när man är klar, både i uppdraget och på klubbarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Lol, visste inte att de slutade på klubbarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Nej =P tänkte det som så man dansar på diskoteken(stavning?) Men låtar brukar inte hålla på förevigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Du måste ha minst 4000 Points för att klara det Nej, 2500 räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts