Slapshot.se Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Någon som vet vilka dem är, har kollat listan och testat det mesta. Vill ju inte vara "kriminell" som spelet säger när man inte trycker på dem rätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Har inte "Hot Coffee" men jag antar att det är 8 och 2 på numpaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Någon som vet vilka dem är, har kollat listan och testat det mesta. Vill ju inte vara "kriminell" som spelet säger när man inte trycker på dem rätta! Hade Hot coffe installerat i 15min. Du ska använda piltangenterna up och ner. Inte w och s. Men det där är svårt ja fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slapshot.se Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Trodde jag också, men inget händer när jag trycker på dem. Har slagit på dem också på numlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slapshot.se Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Oki, ska prova dem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Trodde jag också, men inget händer när jag trycker på dem. Har slagit på dem också på numlock. Jaha men du måste trycka i en rytm inte bara banka. Edit: Det där lät ganska läskigt Redigerad 2 november, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slapshot.se Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hmmm, i rytm till hans takt då eller? Verkar lite tråkigt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts