siggge Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Köpte en tv-out kabel idag. Den kopplas till scarten i tv:n. Har försökt och klona och det man ska göra men det blir ingen bild på TV:n. Nån som skulle kunna göra en riktig beskrivning till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Högerklicka på skrivbordet. Egenskaper/inställningar/avancerat/bildskärmar Om du nu har kopplat i den rätt, ska den här "on" knappen vid tv bilden där, vara röd. Tryck på den. Sen på verkställ och sedan OK. Då ska det funka fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Hmm det har jag inte tänkt på.. Ska kolla om den blir röd nu.. EDIT: Det vill sig inte. Knappen blir inte röd. Det är denna kabel jag köpt om det kan hjälpa? DVD Kabel Redigerad 2 november, 2005 av siggge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts