tommy killer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Kolla moronis bild ett par inlägg upp. Den är väl FOX officiell? Men är det en trailer? Det är ju en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Men är det en trailer? Det är ju en bild. Aa jag vet men den kanske är från trailern eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Någon som kan skriva alla låtarna som är med på The O.C soundtrack skivorna? Edit: Hittade allt på wikipedia http://www.theocshow.com/theocmusic.htm Alla låtar som har varit med i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Om sista avsnittet i säsong 3:HERREGUD!!! MARISSA DOG!!! Jag visste att någon skulle dö men det kändes ändå så plötsligt på nåt sätt. Så hemskt. Fast jag föredrog visseligen att hon dog framför nån av de andra huvudrollerna men ändå. :'( Om säsong 4: "When the series returns for season four, high school seems like a distant memory to the young graduates, who have been thrust into adulthood after the life-changing events of graduation night. Who heads to college to try to put the past behind them? Who stays in town because they can’t let the past go? Will the person responsible for the tragedy go free? Or will someone decide that the way to heal is through revenge? It’s a battle for RYAN’s (Ben McKenzie) soul as the Cohens struggle to keep him focused on the future, fighting the forces that threaten to pull him back into his old life. SANDY (Peter Gallagher) returns to the Public Defender’s office, and he and KIRSTEN (Kelly Rowan) find themselves reaching out to another troubled teen, but this one is not a stranger. It’s KAITLIN COOPER (Willa Holland), the number-one troublemaker at The Harbor School, and too much to handle for her mother JULIE (Melinda Clarke), who’s off making some trouble of her own. The person most excited about leaving high school (SETH?) finds himself back there – as a teacher. And new cast member TAYLOR TOWNSEND (Autumn Reeser) finds herself with some unlikely new roommates – and family members. As much as the arrival of Ryan has changed the lives of this community, so too has the departure of Marissa. The season hits the ground running with just the right mix of heart, humor, action and romance as our characters embrace their futures together. It’s a new day on THE O.C. … " Nya vindar blåser fram i The O.C. TAYLOR och KAITLIN blir huvudroller. Första halvan av säsongen verkar komma handla om hur de ska komma över Marissas död. Ser fram mot det här. Trailer för säsong 4 (Stora spoilers för slutet på säsong 3) Redigerad 19 maj, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Om sista avsnittet i säsong 3: Vad var det jag sa? =D hoho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Fast nu har Josh sagt i en intervju att det inte alls var därför utan att de ville få en slutgiltlig avslutning på Ryan och Marissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Fitta. Jag grät nyss på riktigt när jag såg trailern för säsong fyra. Om inte Ryan, Summer och Seth är huvudrollerna kommer jag definitivt sluta kolla på serien. Fyfan jag vill bara gråta lite till, så otroligt jävla vackert när Ryan bar på Marissa där i slutet :'( :'( :'( :'( Redigerad 20 maj, 2006 av Dexy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Drar upp den här då =D Säsong 4 har börjat nu, någon som kollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Personligen har jag tröttnat på O.C. Det var bra ända fram tills jag hörde/läste att Mischa Burton sa upp sin roll som Marissa. :'( Stupid bitch! Fast nu har jag å andra sidan inga serier alls som jag följer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Kollar fortfarande bara för att jag vill se Ryan börja bli sitt vanliga jag. Annars har säsong 4 blivit en ren besvikelse. FOX lägger kanske ner den snart eftersom i USA är det inte många som tittar+ så har de i början bara beställt 16 avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 O.C är ju inte särskilt bra längre, första säsongen var bra men dom andra har jag mest kollat för att jag vill att det ska bli som säsong ett... men det har bara blivit värre och värre. Jag menar, början av säsong fyra var ju helt åt helvete men i avsnitt tre lyckades dom i alla fall få ihop det någorlunda.. Måste vara rätt svårt att bestämma hur de ska reagera på Marissas död, för i andra fall brukar ju bara Seth skämta om det så är allting bra igen, men så kunde han ju inte göra nu Aja, jag ska se klart det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag kommer kanske att sluta kolla efter säsong 3. Verkar inte lika bra då. De förstör serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts