Cyper Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vote: Simma Jag har aldrig varit med min CJ på land... ! Höhö, svårt att klara storyn då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Villken färg är den? Edit: Du som har polisklädern, tog det lång tid att få dom av flickvännen? (om du inte ''fuskat'') Den är röd... Cadillacen alltså, med ekerfälgar. Polisbilen torde nog vara svart & vit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Den är röd... Cadillacen alltså, med ekerfälgar. Polisbilen torde nog vara svart & vit Okej. Men vart hittar man den? Skulle vilja ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Vote: min djupblåa Tahoma (med 3 homies) Redigerad 5 november, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hydran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Okej. Men vart hittar man den? Skulle vilja ha en. Cadillacen? Man "lånar" helt enkelt en Esperanto och målar om den och lite vad man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vote: min oranga slamvan men flames och sån där pryl som täcker bak däcken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Cadillacen? Man "lånar" helt enkelt en Esperanto och målar om den och lite vad man vill Mjoo, men vart kan man hitta den? Kartan som visar alla fordon I spelet, där finns inte Esperanto med..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vota bil men vetifan, Sanchez i Badlands är ju helt okej det med Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Tåg och Motorcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Flygplan.... för jag e så grymm på att köra flygplan. Det är kul att flyga med Rustlern över Area 69 och sedan ha jakt med Hydrorna som kommer och ska försöka panga ner en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Tycker ingen om båtar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Tycker ingen om båtar??? Jodå! Brukar andvända båt då jag ska ta mig mellan öknen och San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jodå! Brukar andvända båt då jag ska ta mig mellan öknen och San Fierro. BRA! Ja älskar att hänga runt i vattnet runt öken städerna, där är så mycket båtar och sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hydran, dvs flygplan. Flyger dit jag ska, sen hoppar jag fallskärm. Motorcykel är också najs. Sen är båt trevligt, man kan ju köra var sitt på multiplayer (iaf på PS2 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 BRA! Ja älskar att hänga runt i vattnet runt öken städerna, där är så mycket båtar och sånt där. Jaa! När jag är I San Fierro brukar jag ta en Squallo (stavning?) och bara gasa rätt över. Och Ibland... lite sväng-sväng. Går fortare än bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jaa! När jag är I San Fierro brukar jag ta en Squallo (stavning?) och bara gasa rätt över. Och Ibland... lite sväng-sväng. Går fortare än bil. Ja men om du tar bron så åker man genom Bayside och där är trevligt önskar att det var några uppdrag där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 På senaste tiden har jag börjat gilla att bränna runt i bil! Speciellt att ta en Jester och verkligen sladda i svängarna! Så jävla skön bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 På senaste tiden har jag börjat gilla att bränna runt i bil! Speciellt att ta en Jester och verkligen sladda i svängarna! Så jävla skön bil! Ja har klarat 100% så nu har ja laddat hem en trainer och där spawnar jag en Admiral och gör den okrossbar och får några homies att åka med sen åker ja runt och låter dom göra drivebys. Ja började gilla Admiralen av nån anledning. Vet inte varför men kanske för att den är så RAK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts