Officer Hernandez Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Mjo, det gör dom. Har ochså hört det. btw, signaturen funkar prima. xD Jajamän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jajamän Bra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Null vote.. har ingen favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Fan vad alla votar på Angel Pine, det är ju fan min by. Ändra då min röst till El Quebrados, mycke mysigare där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Men ibland säger ju CJ då man rekryterar medlemmar: "The Groove is for life, you down?" I alla fall har då jag hört det... Cj säger andra saker när han rekryterar om man är efterlyst(har wanted level). T.ex är man inte wanted och rekryterar säger han typ You wanna roll with me? ÄR man wanted SKRIKER han Youre in the gang! Proof it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Fan vad alla votar på Angel Pine, det är ju fan min by. Ändra då min röst till El Quebrados, mycke mysigare där! Dem felsta diggar väll helt enkelt Angel pine Tror inte det är din by dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts