Cyper Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vote: Angel Pine, så vackert, gillar stället, ett fint berg runt om kring, mkt skog, otroligt vackert ställe, älskar att vara där Gillar det ochså. Kan råda dig till att titta in I Bayside Marina. Så jävla fint där, sedan ska man gå upp för berget där och titta ner på havet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Votar på Angel Pine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Gillar det ochså. Kan råda dig till att titta in I Bayside Marina. Så jävla fint där, sedan ska man gå upp för berget där och titta ner på havet. Ahh älskar den vyn över havet, brukar cykla upp där med en Mountain Bike ibland, så vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Gillar det ochså. Kan råda dig till att titta in I Bayside Marina. Så jävla fint där, sedan ska man gå upp för berget där och titta ner på havet. Hahahaha ärligt!?, brukar du stå på vissa ställen och kollar utsikten eller. man oh man.. edit: har inget by som jag favoriserar, alla är gangska tråkiga att vara i. håller mig till los santos Redigerad 3 november, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Hahahaha ärligt!?, brukar du stå på vissa ställen och kollar utsikten eller. man oh man.. edit: har inget by som jag favoriserar, alla är gangska tråkiga att vara i. håller mig till los santos Ja? Det är ju det den är till för. Redigerad 3 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vote: Angel Pine Det är ju den bästa byn den ligger ju så mysigt till nära bergen å allt och man kan hitta på bra storys där me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Ja? Det är ju det den är till för. Hahaha, det berget är ju inte direkt byggt för man ska upp och titta på utsikten, för man kan ju inte bygga ett berg. Berg är ett berg och det står där det står. Men nedrans vacker utsikt från det är det i alla fall. Redigerad 3 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hahaha, det berget är ju inte direkt byggt för man ska upp och titta på utsikten, för man kan ju inte bygga ett berg. Berg är ett berg och det står där det står. Men nedrans vacker utsikt från det är det i alla fall. Nej. Är det inte. Lika bra att titta på utsikten om man är där, finns inget mer att göra där? Eller jo, ta kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kan nån snäll själ lägga upp en karta med Bayside Marina inringat (Och det där "berget") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kan nån snäll själ lägga upp en karta med Bayside Marina inringat (Och det där "berget") Följ Gaint Bridge (Golden Gate bron) I San Fierro så kommer du till Bayside Marina. Du ser berget då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Följ Gaint Bridge (Golden Gate bron) I San Fierro så kommer du till Bayside Marina. Du ser berget då. Menar du "bergskedjan" till höger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Fort carson är mysigt... Vote: Fort Carson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Menar du "bergskedjan" till höger? Till vänster då du kommer till Gaint Bridge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Hahahaha ärligt!?, brukar du stå på vissa ställen och kollar utsikten eller. man oh man.. edit: har inget by som jag favoriserar, alla är gangska tråkiga att vara i. håller mig till los santos Du tänker likadant som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 OMG, denna poll känns extremt nördig Men, men, vi har ju alla våra favoritbyar. Min råkar vara Dillimore, eftersom jag har ett hus där med egen trädgård(!). Trädgårdar är annars inget man brukar se i San Andreas. Jag gillar småstadsgemytet och lugnet, samt närheten till Los Santos. Så, nu har jag nördat av mig för idag, grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Är dt ingen som gillar Las Barranchas, byn med den fina kossan och indiantätlen och ruinen i berget. Jag älskar den byn, så vackert vid de röda bergen och kanalen där. Nästa som inte har röstat ska rösta på den byn så den inte blir mobbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Fort Carson? haha! btw, vill du ha snygga polisbilar sno en från Las Venturas.:"> He he Jo, jag vet. Polisbilarna i LV är fina... Gamla Ford från mitten av 80-talet. Men jag gillar LSPD bilarna mycket också. The Groove is for life, homie! Redigerad 4 november, 2005 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 He he Jo, jag vet. Polisbilarna i LV är fina... Gamla Ford från mitten av 80-talet. Men jag gillar LSPD bilarna mycket också. The Groove is for life, homie! Avskyr polisbilarna, vet inte varför, LVPD bilarna är dock ett undantag, föresten, det är Grove street 4-life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Men ibland säger ju CJ då man rekryterar medlemmar: "The Groove is for life, you down?" I alla fall har då jag hört det... Redigerad 4 november, 2005 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Men ibland säger ju CJ då man rekryterar medlemmar: "The Groove is for life, you down?" I alla fall har då jag hört det... Mjo, det gör dom. Har ochså hört det. btw, signaturen funkar prima. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts