Jump to content

Din favorit ''By''.

Cyper
 Share

Villken är din favorit by?  

67 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: Angel Pine, så vackert, gillar stället, ett fint berg runt om kring, mkt skog, otroligt vackert ställe, älskar att vara där B)

Gillar det ochså. Kan råda dig till att titta in I Bayside Marina. Så jävla fint där, sedan ska man gå upp för berget där och titta ner på havet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gillar det ochså. Kan råda dig till att titta in I Bayside Marina. Så jävla fint där, sedan ska man gå upp för berget där och titta ner på havet. B)

Hahahaha ärligt!?, brukar du stå på vissa ställen och kollar utsikten eller. man oh man..

edit: har inget by som jag favoriserar, alla är gangska tråkiga att vara i. håller mig till los santos

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha ärligt!?, brukar du stå på vissa ställen och kollar utsikten eller. man oh man..

edit: har inget by som jag favoriserar, alla är gangska tråkiga att vara i. håller mig till los santos

Ja? Det är ju det den är till för. B)

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja? Det är ju det den är till för. B)

Hahaha, det berget är ju inte direkt byggt för man ska upp och titta på utsikten, för man kan ju inte bygga ett berg. Berg är ett berg och det står där det står. Men nedrans vacker utsikt från det är det i alla fall.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, det berget är ju inte direkt byggt för man ska upp och titta på utsikten, för man kan ju inte bygga ett berg. Berg är ett berg och det står där det står. Men nedrans vacker utsikt från det är det i alla fall.

Nej. Är det inte. Lika bra att titta på utsikten om man är där, finns inget mer att göra där? Eller jo, ta kort. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMG, denna poll känns extremt nördig >_<

Men, men, vi har ju alla våra favoritbyar. Min råkar vara Dillimore, eftersom jag har ett hus där med egen trädgård(!). Trädgårdar är annars inget man brukar se i San Andreas. Jag gillar småstadsgemytet och lugnet, samt närheten till Los Santos.

Så, nu har jag nördat av mig för idag, grattis. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor