Xemtoth Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Den där liraren brukar jag vara när jag är player 2 med MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Men lol. Fy fan vad han är ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Prästen är absolut ingen mod, jag lirade lite GTA sa nyss och har börjat om för några dagar sen. Nu när jag var på det uppdraget när man skulle skydda en helikopter på det berget i öknen. När man skulle gå och hämta paketet som helikoptern släpper en bit bort, när jag körde en liten bit ner från det berget så såg jag en husbil och i den fanns det en hora och en präst. Jag lirar det på PS2 för tillfället och har inte moddat eller någonting. Så prästen är nog bara en ovanlig fotgängare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Prästen är absolut ingen mod, jag lirade lite GTA sa nyss och har börjat om för några dagar sen. Nu när jag var på det uppdraget när man skulle skydda en helikopter på det berget i öknen. När man skulle gå och hämta paketet som helikoptern släpper en bit bort, när jag körde en liten bit ner från det berget så såg jag en husbil och i den fanns det en hora och en präst. Jag lirar det på PS2 för tillfället och har inte moddat eller någonting. Så prästen är nog bara en ovanlig fotgängare De har ju sagt att han finns i vissa uppdrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Här är den omtalade prästen!! http://www.gta-downloads.com/work/uploads/rare_peds_version2_ultra.jpg [D en där gubben är ju gammal (fyndigt va?) Jag har sett han massor av gånger ju! X_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Nej den är riktig men det är ju också under ett uppdrag eller hur? Ja men den har ju inget med uppdrgaet att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ja men den har ju inget med uppdrgaet att göra. Vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vad? ATt han satt i en husbil med en hora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 ATt han satt i en husbil med en hora. Det är ju bara en grej som händer typ ett påskägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Prästen är absolut ingen mod, jag lirade lite GTA sa nyss och har börjat om för några dagar sen. Nu när jag var på det uppdraget när man skulle skydda en helikopter på det berget i öknen. När man skulle gå och hämta paketet som helikoptern släpper en bit bort, när jag körde en liten bit ner från det berget så såg jag en husbil och i den fanns det en hora och en präst. Jag lirar det på PS2 för tillfället och har inte moddat eller någonting. Så prästen är nog bara en ovanlig fotgängare Jag gjorde exakt samma sak igår..Spelade om spelet och när jag skulle åka nerför berget och hämta paketet på just det uppdraget så såg jag husvagnen med tillhörande hora+ präst. Jag tänkte: vafan, ska jag ta några screenshots? Men sedan kom jag på att bildbevis redan fanns här på gtasajten, så jag sket i det.. Men jag måste säga att jag blev grymt förvånad att det hände just mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts