Sniper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Här är den omtalade prästen!! http://www.gta-downloads.com/work/uploads/rare_peds_version2_ultra.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vilken omtalad präst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vilken omtalad präst? Det fanns några som tidigare skrivit att dom sett en präst och en hora i en husvagn... Ingen trodde på dom, för ingen sett en präst i San Andreas... Jag trodde inte heller på dom, tills jag fick se bilden. Men det här är bildbevis, att det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Här är den omtalade prästen!! http://www.gta-downloads.com/work/uploads/rare_peds_version2_ultra.jpg OMFG!! Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Här är den omtalade prästen!! http://www.gta-downloads.com/work/uploads/rare_peds_version2_ultra.jpg Det är en mod. Ja ska hitta sidan där ja sett den inann. Här är den Prästmoden Redigerad 2 november, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Sniper så smekt av Reve. Redigerad 2 november, 2005 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Här är den omtalade prästen!! http://www.gta-downloads.com/work/uploads/rare_peds_version2_ultra.jpg Posta det I modding forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hahaha, så ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Posta det I modding forumet. Han visste ju inte att det var en mod. Ja visste det eftersom jag är inne på den sidan varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Adds a bunch of peds to spawn on streets. Rare peds, that is, from mission only peds, to maybe some cutscenes, like Army, FBI, SWAT, Colonal PJ, Preacher, Scientists, Chile Dog vender, Mr Whoopee Clown, The 2 Hecklers (fat guys from cut-scenes) and more! Detta läste ni väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Adds a bunch of peds to spawn on streets. Rare peds, that is, from mission only peds, to maybe some cutscenes, like Army, FBI, SWAT, Colonal PJ, Preacher, Scientists, Chile Dog vender, Mr Whoopee Clown, The 2 Hecklers (fat guys from cut-scenes) and more! Detta läste ni väl? Ägda rakt tillbaka upp i ansiktet av Anathema! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Han visste ju inte att det var en mod. Ja visste det eftersom jag är inne på den sidan varje dag. Om man inte visste om det var en mod eller inte behöver man inte posta. Som om jag söker på bilder på SanAn på google, sen kommer det upp en bild på CJ's mamma då man ser hennes andsikte I ett fönster nånstans ute I skogen vid Angel Pine. ''Här är den välkända stugan där folk har sett hon.'' Kan alltid vara bra att han en säker källa, har man inte det, skipp it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Adds a bunch of peds to spawn on streets. Rare peds, that is, from mission only peds, to maybe some cutscenes, like Army, FBI, SWAT, Colonal PJ, Preacher, Scientists, Chile Dog vender, Mr Whoopee Clown, The 2 Hecklers (fat guys from cut-scenes) and more! Detta läste ni väl? Vad menar du? Ja har läst det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vad menar du? Ja har läst det! 1: Ja, jag vet att det är en modd Men det enda den gör är att göra så ovanliga peds blir vanligare!! Det betyder att den inte lägger till nåt nytt! 2: Jag sökte inte på google, jag hittade bilden på GTA Downloads... Jag vet vad jag postar, men jag postade den här för att visa att präster finns i GTA SA, men är väldigt ovanliga, inte för att visa att det finns en sånhär modd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) 1: Ja, jag vet att det är en modd Men det enda den gör är att göra så ovanliga peds blir vanligare!! Det betyder att den inte lägger till nåt nytt! 2: Jag sökte inte på google, jag hittade bilden på GTA Downloads... Jag vet vad jag postar, men jag postade den här för att visa att präster finns i GTA SA, men är väldigt ovanliga, inte för att visa att det finns en sånhär modd... Ok! Men dom som finns med i modden finns bara i missions inte alls annar. Dom är ovanliga för att dom bara är med i typ ett mission eller dom står vid korvstånd och sånt och går aldrig runt. "from mission only peds, to maybe some cutscenes" Redigerad 2 november, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vilket uppdrag är en präst med i då? Har klarat spelet, men kan inte komma ihåg nån prälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vilket uppdrag är en präst med i då? Har klarat spelet, men kan inte komma ihåg nån prälle. I Pimping Mission, Jizzys första uppdrag och nåt uppdrag från Toreno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag har ju redan postat bild-bevis i den andra topicen. Och det var garanterat ingen mod då jag spelar på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag har ju redan postat bild-bevis i den andra topicen. Och det var garanterat ingen mod då jag spelar på PS2. Nej den är riktig men det är ju också under ett uppdrag eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 I Pimping Mission, Jizzys första uppdrag och nåt uppdrag från Toreno. Juuust det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts