Jump to content

Den omtalade prästen!

Sniper
 Share

Recommended Posts

Adds a bunch of peds to spawn on streets. Rare peds, that is, from mission only peds, to maybe some cutscenes, like Army, FBI, SWAT, Colonal PJ, Preacher, Scientists, Chile Dog vender, Mr Whoopee Clown, The 2 Hecklers (fat guys from cut-scenes) and more!

Detta läste ni väl? :rolleyes:

Ägda rakt tillbaka upp i ansiktet av Anathema!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han visste ju inte att det var en mod. Ja visste det eftersom jag är inne på den sidan varje dag.

Om man inte visste om det var en mod eller inte behöver man inte posta. Som om jag söker på bilder på SanAn på google, sen kommer det upp en bild på CJ's mamma då man ser hennes andsikte I ett fönster nånstans ute I skogen vid Angel Pine.

''Här är den välkända stugan där folk har sett hon.'' Kan alltid vara bra att han en säker källa, har man inte det, skipp it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Adds a bunch of peds to spawn on streets. Rare peds, that is, from mission only peds, to maybe some cutscenes, like Army, FBI, SWAT, Colonal PJ, Preacher, Scientists, Chile Dog vender, Mr Whoopee Clown, The 2 Hecklers (fat guys from cut-scenes) and more!

Detta läste ni väl? :rolleyes:

Vad menar du? Ja har läst det! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar du? Ja har läst det! :rolleyes:

1: Ja, jag vet att det är en modd

Men det enda den gör är att göra så ovanliga peds blir vanligare!!

Det betyder att den inte lägger till nåt nytt!

2: Jag sökte inte på google, jag hittade bilden på GTA Downloads...

Jag vet vad jag postar, men jag postade den här för att visa att präster finns i GTA SA, men är väldigt ovanliga, inte för att visa att det finns en sånhär modd...

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1: Ja, jag vet att det är en modd

Men det enda den gör är att göra så ovanliga peds blir vanligare!!

Det betyder att den inte lägger till nåt nytt!

2: Jag sökte inte på google, jag hittade bilden på GTA Downloads...

Jag vet vad jag postar, men jag postade den här för att visa att präster finns i GTA SA, men är väldigt ovanliga, inte för att visa att det finns en sånhär modd...

:rolleyes:

Ok! Men dom som finns med i modden finns bara i missions inte alls annar. Dom är ovanliga för att dom bara är med i typ ett mission eller dom står vid korvstånd och sånt och går aldrig runt. :P

"from mission only peds, to maybe some cutscenes"

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor