P-C Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 P-C: Du är den sista som borde sitta och fördöma förargelseväckande beteende, med tanke på dina tidigare IQ befriade trådar där du bevisar inget annat, än att du är en fisförnäm liten skit som tror att du är bättre än andra människor. Och snacka fan inte skit om mina fyrkantiga meloner din vidriga gris-klo. Du skulle må bättre av en rejäl omgång av ett gäng kåta alkisar. Dem kan nog få dig att inse att du inte är värd ett jävla skit mer än Berra som sitter dränkt i sitt eget piss på centralen, när du ligger där och gnyler på marken med en illaluktande gubbe över dig som viskar vackra saker i ditt öra, och trycker sin flensosts-drypna penis in i ditt trånga arsle. Nej... tillbaks till CS med dig. Och lär dig att stava Mahalo! Du vet väl att man lär sig av sina misstag? Trodde du lärt dig att man inte borde gå till personligt angrepp herr-100%-varnad Crice: Nej, det gör jag inte. sådeså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag vill inte snacka skit om dig, jag vill inte driva med din sorg, jag vill inte få dig att må sämre än du redan gör, jag vill helt enkelt inte ha den här diskussionen. Jag saknar väl bara medkänsla. Inte särskilt konstigt när man ser så mycket skit som drabbar världen varje dag... härdad kanske är ett bättre ord. Så jag kan väl hedra det gamla ordspråket: "Om du inte har något bra att säga, så ska du inte säga något". Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag vill inte snacka skit om dig, jag vill inte driva med din sorg, jag vill inte få dig att må sämre än du redan gör, jag vill helt enkelt inte ha den här diskussionen. Jag saknar väl bara medkänsla. Inte särskilt konstigt när man ser så mycket skit som drabbar världen varje dag... härdad kanske är ett bättre ord. Så jag kan väl hedra det gamla ordspråket: "Om du inte har något bra att säga, så ska du inte säga något". Lycka till Vill helst inte bråka heller. Säger fred och flyttar handen närmare din. Får se hur du svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Du vet väl att man lär sig av sina misstag? Trodde du lärt dig att man inte borde gå till personligt angrepp herr-100%-varnad Crice: Nej, det gör jag inte. sådeså! Ska du säga Herr 100% varnad #2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Ska du säga Herr 100% varnad #2. Jaa, men jag uppför ju mig ... hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Här kommer en till bild. Gullig som få. Jag, P-C, Godfather och Silkorka på den. Sen du & dina bukakkemates. Men lever bara en gång, bli bög. pusssss Sikorka.. Btw, vilken är jag? -- Som sagt, så är jag inte intresserad av din snyfthistoria. Med detta så menar jag inte att vara otrevlig. Jag vet själv hur det känns att förlora en anhörig. Jag har...*blahh* Blaah* Blaah* Mahalo: Hur lång tid tog det att skriva det där? Redigerad 13 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Mahalo: Hur lång tid tog det att skriva det där? Men han är ju säkert arbetslös och har ju hela dagen på sig att skriva på gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Men han är ju säkert arbetslös och har ju hela dagen på sig att skriva på gtasajten. Ja, och själv är du ju VD hos Telia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Men han är ju säkert arbetslös och har ju hela dagen på sig att skriva på gtasajten. Då är han säkert hemlös också! Vad väntar du på?! Ut och spotta honom i ansiktet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Men han är ju säkert arbetslös och har ju hela dagen på sig att skriva på gtasajten. En vis hycklare sa en gång; "tänker du inte på att det du säger sårar folk?" Jag log åt kommentaren, då jag förstod vad personen menade, men avskaffade snart hans kommentar som rent skitsnack då jag såg vad han febrilt sysselsatte sig med efteråt. Så var det, ja. By the way, vad är det som rättfärdigar all tid du spenderar framför skärmen? Att tänka innan man talar är en dygd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Så var det, ja. By the way, vad är det som rättfärdigar all tid du spenderar framför skärmen? Att tänka innan man talar är en dygd. Jag har inget ansvar. Jag är fortfarande barnet och går i skolan och så. Maholo är vuxen (?) och har, till skillnad från mig, ansvar. Jag skriver ju inte på gtasajten när jag är i skolan, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Det är kul att följa såna här bråk, minst sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Ja, faktiskt. Det enda som saknas är lite chips... Får väl gå och hämta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Hahaha, okej, okej. Du har inget ansvar, jag förstår. Så, det är alltså okej för dig att strunta i vad du själv gör, men om Mahalo en söndageftermiddag [märk väl att väldigt få arbetar vid den här tiden] skriver ett långt inlägg så bör man dra slutsatsen att han är arbetslös? Vad jag vet så skriver Vice. rätt mycket på den här sidan, trots att han är i Mahalos ålder, och han har ett jobb. Är det längden på Mahalos inlägg som avslöjar hans dolda fiffel? Tiden han mördar genom att tänka ut 'svåra ord'? Kanske är det det faktum att han faktiskt säger något som inte bara är skitsnack, utan behandlar västerländska principer? Jesus min skapare, ta fram korset och swastikan, vi har en parasit på linjen. Fast vänta! Han kanske sysslar med något som vi inte har en aning om? Ska vi vänta med korsfästningen? Nein. Allt som allt; jag vet inte vad du har emot arbetslösa och hemlösa, men jag tycker inte det är särskilt trevligt. Förmodligen växer du upp till en fin affärsman, alternativt hallick. Nej, vänta, det var kattälskaren. Du får bli statsminister. Utfodra dina medborgare med burkar, och off we go... dessa hemlösa ockrare ska få sig en omgång. Ujujuj. @Panimala: Minst sagt. Fan, det var ju ett tag sedan sist. Lite småfjantigt känns det ju, men fingrarna har en egen vilja. Schizo, schizo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Hahaha, okej, okej. Du har inget ansvar, jag förstår. Så, det är alltså okej för dig att strunta i vad du själv gör, men om Mahalo en söndageftermiddag [märk väl att väldigt få arbetar vid den här tiden] skriver ett långt inlägg så bör man dra slutsatsen att han är arbetslös? Vad jag vet så skriver Vice. rätt mycket på den här sidan, trots att han är i Mahalos ålder, och han har ett jobb. Är det längden på Mahalos inlägg som avslöjar hans dolda fiffel? Tiden han mördar genom att tänka ut 'svåra ord'? Kanske är det det faktum att han faktiskt säger något som inte bara är skitsnack, utan behandlar västerländska principer? Jesus min skapare, ta fram korset och swastikan, vi har en parasit på linjen. Fast vänta! Han kanske sysslar med något som vi inte har en aning om? Ska vi vänta med korsfästningen? Nein. Allt som allt; jag vet inte vad du har emot arbetslösa och hemlösa, men jag tycker inte det är särskilt trevligt. Förmodligen växer du upp till en fin affärsman, alternativt hallick. Nej, vänta, det var kattälskaren. Du får bli statsminister. Utfodra dina medborgare med burkar, och off we go... dessa hemlösa ockrare ska få sig en omgång. Ujujuj. @Panimala: Minst sagt. Fan, det var ju ett tag sedan sist. Lite småfjantigt känns det ju, men fingrarna har en egen vilja. Schizo, schizo. Crice.. tyst. Jag har slutit fred med Mahalo (Om han nu accepterar det), då kan du väl lägga av och vara på P-C, var en man för i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Great Scott! Jag får väl passa på och skynda mig med att få mitt sagt innan Big Brother KalleR och hans armé av flygande apor dyker upp och börjar kasta ut varningar och låser den här gudlösa tråden. pKz: jag ber om ursäkt för mina utfall och godtar din försoningsgest. P-C: ......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Great Scott! Jag får väl passa på och skynda mig med att få mitt sagt innan Big Brother KalleR och hans armé av flygande apor dyker upp och börjar kasta ut varningar och låser den här gudlösa tråden. pKz: jag ber om ursäkt för mina utfall och godtar din försoningsgest. P-C: ......... Bra, peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts