Jump to content

Bild på: Utanför dit fönster!

Foo
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Akta din mun, pKz. Det finns de vars anhöriga har 'supit ihjäl' sig som du så käckt kallar det. 'Bekämpa eld med eld'-tekniken är en uråldrad och nästintill bortglömd metod som du felaktigt använder för att uttrycka ditt hat mot Mahalo. Tänk på det.

Sedan behöver det inte betyda att man har en ordlista bredvid sig när man behärskar det svenska språket men det är en annan historia.

Mjo, jag ska såklart akta den. Men inte din käre kamrat Mahalo. Nej, nej.

Ja, jag lackar ju? Klart jag måste bekämpa tillbaks den?

@Mahalo:

Inget, tills jag såg dig.

Ja, jag bryr mig då inte om dig, och jag drar fan inte upp andras morsor i diskustioner, tyvärr.

Haha, du ser ju. Vilken jävla humor du har. Weho, jag ler.

Ja, människor dör. Det händer, men kan du hålla käften om det i alla fall?

Nej, jag vill inte ha sympati. Jag klarar mig, dags för dig och lyfta ditt feta arlse och gå och möta någon kompis. Istället för att sitta inne och snacka skit om andras morsor, när du knappt vet hur dom är.

Jag har sökt tröst hos min "hemafrodit" till flickvän, och hos folk på GTASajten med, och dom värmer faktist en, fastän "dom är en vän över internet."

Så, nu tycker jag du håller KÄFTEN om andras morsor, OCH min flickvän, OCH sånt som du inte vet ett skit om. Okej?

Hejs svejs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Snälla gå tillbaka till Lunar

Lunar...? Allvarligt? Is that all you got? Du.... stick tillbaks till www.ceoneisabukkakebaby.com

pKz: Du säger att du inte söker sympati, men ändå så kommer du med vaga antydningar om att någon nära till dig har gått bort, but guess what Fucky we've all been there, och de som inte har upplevt detta ännu kommer sinom tid att få ett hemskt besked när de minst anar det. Men vissa har den goda smaken att inte dra upp sina personliga problem på internet. Det åstadkommer liksom ingenting att slunga ut sina demoner åt ansiktslösa cyberexistenser. Och om du tror att jag ska anpassa mig efter dina behov, så kan du kasta dig själv i kodynga kamrat. För som sagt jag bryr mig precis lika mycket om dig som du gör om mig.... det vill säga: inte ett jävla skit. Du vill inte bli påmind om tragedier säger du? Hur har du trott att det ska funka? Du ser det varje dag, en värld opåverkad av din förlust och andras. Så vad gör det för skillnad om jag drar ett sketet mamma skämt över nätet? Påverkar det dig verkligen så mycket mer än din egen vardag? Lever du ditt liv efter burken? Är det här din enda tillflyktsort från verklighetens plågor eller? Om det är fallet så har du mycket grövre problem än du själv anar.

Så du uppskattar inte min humor, jaha? La di da.... synd för dig.... blunda nästa gång istället. But for the record så jag drog inte ett "mamma skämt" det var ett bukkakeskämt...är det kanske där skon klämmer eh?

Och om du tycker att jag ska "hålla käften om sånt som jag inte vet ett skit om" så borde du nog börja diskutera kvantfysisk eller något... för de sociala aspekterna av människans tänkande har jag ganska bra koll på....... fucky.

Nej nu är jag trött på den här skiten

*lyfter upp Pico i famnen och börjar saktandes gå genom GTAsajtens långa hall, medan den där låten från slutsekvensen av "En officer och en gentleman" spelas i bakgrunden*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lunar...? Allvarligt? Is that all you got? Du.... stick tillbaks till www.ceoneisabukkakebaby.com

pKz: Du säger att du inte söker sympati, men ändå så kommer du med vaga antydningar om att någon nära till dig har gått bort, but guess what Fucky we've all been there, och de som inte har upplevt detta ännu kommer sinom tid att få ett hemskt besked när de minst anar det. Men vissa har den goda smaken att inte dra upp sina personliga problem på internet. Det åstadkommer liksom ingenting att slunga ut sina demoner åt ansiktslösa cyberexistenser. Och om du tror att jag ska anpassa mig efter dina behov, så kan du kasta dig själv i kodynga kamrat. För som sagt jag bryr mig precis lika mycket om dig som du gör om mig.... det vill säga: inte ett jävla skit. Du vill inte bli påmind om tragedier säger du? Hur har du trott att det ska funka? Du ser det varje dag, en värld opåverkad av din förlust och andras. Så vad gör det för skillnad om jag drar ett sketet mamma skämt över nätet? Påverkar det dig verkligen så mycket mer än din egen vardag? Lever du ditt liv efter burken? Är det här din enda tillflyktsort från verklighetens plågor eller? Om det är fallet så har du mycket grövre problem än du själv anar.

Så du uppskattar inte min humor, jaha? La di da.... synd för dig.... blunda nästa gång istället. But for the record så jag drog inte ett "mamma skämt" det var ett bukkakeskämt...är det kanske där skon klämmer eh?

Och om du tycker att jag ska "hålla käften om sånt som jag inte vet ett skit om" så borde du nog börja diskutera kvantfysisk eller något... för de sociala aspekterna av människans tänkande har jag ganska bra koll på....... fucky.

Nej nu är jag trött på den här skiten

*lyfter upp Pico i famnen och börjar saktandes gå genom GTAsajtens långa hall, medan den där låten från slutsekvensen av "En officer och en gentleman" spelas i bakgrunden*

Kan du berätta då, vad det roliga är att snacka skit om Ceone morsa, och nått rått jävla bukkake skämt? Vad jag förstår så tänder du visst på sånt. Efter som du tagit med det i varenda post?

Ja, precis. När man minst anar det. För mig vart det efter en perfekt skoldag, hade precis fått bra betyg i ett ämne jag haft riktiga problem med (Matte.) och kommer hem, och ser att inte mamma är hemma. Då fick jag reda på att hon var död. Det är en ganska hemsk känsla och inte kunna göra något åt det.

Nej, jag vill inte bli påmind om tragedier. Och ja, jag vet att jag ser andra mammor på stan som går omkring med sina söner, och ja. Det är förjävligt tråkigt, att just min dog. Men jag är endå glad för deras skull, sen när du kommer med ett jättemoget (Lägg märke till JÄTTEMOGET) skämt om en annans morsa, som 23 st (Om jag minns rätt) sprutat sin säd i ansiktet på. Och även att hela min familj skulle bli rövknullad av kameler (Oh, look. Another very funny joke. HEHE.)

Nej, jag uppskattar inte din humor. Ingen annan gör det nog heller. Det är väl bara din käre Pico och din käre Crice som gör det. Och deltonator för att sticka ut ur mängden. B)

Blunda? Nej, jag ska läsa.

Japp, jag tycker du ska hålla käften.

kvantfyskik. Okejje, ska tänka på det nästa gång. Aww, fucky två gånger på en kommentar. Duktig du är.

Är du trött på den här skiten? Gör oss alla (dom flesta) glad och stick härifrån och lär dig vett. Ska inte äldre vara förebilder mot dom yngre? Men men, gud tänkte väl inte när dom yngre är smartare än dom äldre.

See you in a rapehouse nearby. PUSS!

Edit: Felskrivningar. :/

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du berätta då, vad det roliga är att snacka skit om Ceone morsa, och nått rått jävla bukkake skämt? Vad jag förstår så tänder du visst på sånt. Efter som du tagit med det i varenda post?

Ja, precis. När man minst anar det. För mig vart det efter en perfekt skoldag, hade precis fått bra betyg i ett ämne jag haft riktiga problem med (Matte.) och kommer hem, och ser att inte mamma är hemma. Då fick jag reda på att hon var död. Det är en ganska hemsk känsla och inte kunna göra något åt det.

Nej, jag vill inte bli påmind om tragedier. Och ja, jag vet att jag ser andra mammor på stan som går omkring med sina söner, och ja. Det är förjävligt tråkigt, att just min dog. Men jag är endå glad för deras skull, sen när du kommer med ett jättemoget (Lägg märke till JÄTTEMOGET) skämt om en annans morsa, som 23 st (Om jag minns rätt) sprutat sin säd i ansiktet på. Och även att hela min familj skulle bli rövknullad av kameler (Oh, look. Another very funny joke. HEHE.)

Nej, jag uppskattar inte din humor. Ingen annan gör det nog heller. Det är väl bara din käre Pico och din käre Crice som gör det.

Blunda? Nej, jag ska läsa.

Japp, jag tycker du ska hålla käften.

kvantfyskik. Okejje, ska tänka på det nästa gång. Aww, fucky två gånger på en kommentar. Duktig du är.

Är du trött på den här skiten? Gör oss alla (dom flesta) glad och stick härifrån och lär dig vett. Ska inte äldre vara förebilder mot dom yngre? Men men, gud tänkte väl inte när dom yngre är smartare än dom äldre.

See you in a rapehouse nearby. PUSS!

Edit: Felskrivningar. :/

Stämmer så jävla bra...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, cut the horseshit. ta era små tedrickande diskutioner över MSN eller PM. Noone gives a shit!

Och ja, Malaho kan vara rå i mångas ögon. Men han har skön humor. Inte för jag står för värst mycket som han gör så har han skön stil. Man ska kunna skämta om allt utan att folk ska käfta om att det finns folk som kan ta illa upp. Jag kallar vem fan jag vill CP om jag nu vill det. Jag här hjärnsubstans nog att fatta att CP är en sjukdom. Men so what? Det är ett bra skälls/skämt ord. Detsamma med att kalla någon bög/flata/hora/whatever. Dock så kan man inte kalla vem som hellst vad som hellst. Man ställer sig inte gärna och skriker "Titta ett cp-barn" om man ser en handikappad på gatan. Inte heller säger man hora till varje tjej man träffar. Därimot kallar jag alla i min närmaste kompiskrets för sepen, horor, bögar, idioter, w/e. Mycket nöje.

Ett "Din mamma" skämt är inget mer än ett skämt och kommer aldrig vara mer än ett skämt. Tar man illa upp åt sånt är man jävligt vek faktist. Ok, han nämner din morsa och slänger in lite råa saker. Men det är inte dom råa sakerna som du tar illa upp. Det är att han nämner din morsa. Alltså kunde han lika gärna ha skrivigt att han tog en fika med din morsa på torget. Samma sak utan bukkaken.

ska sova. Orka med skiten. Spamma i topicen igen och ni får varningar. Detta är en bild topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt, så är jag inte intresserad av din snyfthistoria. Med detta så menar jag inte att vara otrevlig. Jag vet själv hur det känns att förlora en anhörig. Jag har varit med om det flera gånger om faktiskt. En tankeställare som kan få dig omvärdera ett flertal aspekter av ditt liv. Men det som man måste ha i åtanke är att det är egentligen ingen som vet om döden är den största välsignelse en man kan få. Men ändå så ser vi på döden med rädsla och avsky. Varför inte se på döden med hopp. Hopp om att resan just börjat. Istället för att ligga hemma och böla över det oundvikliga, så borde man hylla den dödes liv. Att minnas de bra stunderna som man delat tillsammans, och hoppas på att var de än befinner sig, så har dem det bättre än vi nånsin kan ana. Den västerländska synen på döden har tagit för mycket inflytande av existentialismen, och med tanke på hur utbredd ateismen är i Sverige så är det inte konstigt att människor blir helt förkrossade när en familjemedlem dör. Människor ser bara mörker och tomrum och sorg när det kommer till döden.

Så som jag ser det, så står du just nu vid en korsväg som kommer att bestämma riktningen för resten av ditt liv. Ah, ännu ett inslag av existentialismen, du är fri att göra vad du vill, du är herre över ditt eget öde. Så du har två val:

(1) Du kan antingen sluta att haka upp dig över småsaker som ett harmlöst skämt, och försöka att gå vidare med livet på det bästa viset du kan. För om alla skulle vara tvungna att anpassa sig för de personer som tar illa vid av ett skämt, så skulle vi leva i en ganska trist värld inte sant?

(2) Eller så kan du fortsätta att dränka dig i sorg och vrede, som i sin tur kommer att leda till att du kommer att bli en väldigt bitter person som kommer att fortsätta att ta ut din ilska över andra. Inte ett trevligt sätt att komma över sorg.

Som Stellhell sa så kunde jag lika gärna ha sagt att jag gick och tog en fika med din mamma, och du skulle ändå blivit förbannad. När du läste mitt inlägg riktat åt Ceone så misslyckades du att se själva helheten av skämtet, du drog istället slutsatsen som jag tror såg ut på det här viset:

"Ceone :) Mahalo <_< Mamma :o Bukkake :blink: Mamma :( Mahalo! :angry:"

Om du hade tagit dig tid att läsa mitt inlägg så skulle du förstå att det var ett skämt riktat åt Ceone och inte hans mamma, jag var bara tvungen att lägga in henne för sammanhangets skull. Det var Ceone som låg i en plastpåse fylld av 23 olika sorters sperma och inte hans mor som du uppfattat det. Så om du tänker på saken; så är det faktiskt en hyllning till familjen. Ceones föräldrar var ute på en kvällspromenad och fann Ceone fnittrandes i en spermpåse och tog sig an honom som deras egen. Det är inget negativt mot hans föräldrar, men det bevisar däremot att dem är anständiga och godhjärtade människor som hjälpt en liten pojke från ett liv på gatan där han livnärde sig på kopiösa mängder "säd".

Jag vill också klarlägga att jag inte finner någon humor i att din mor har gått bort. Med tanke på din ålder så är det en svår börda att bära med sig. Så du kan lägga ner dina "känslofyllda" inlägg där du försöker att få mig att likna nån slags best som går runt och spottar på gravar och misshandlar spädbarn. Jag tycker bara inte om dig speciellt mycket, och jag tänker inte att anpassa vad jag säger, vad jag skriver eller hur jag beter mig, för din skull. Jag är som jag är, och om du inte gillar det så är det inte mycket du kan göra åt det. För jag blir kvar här tills jag tröttnar på den här sidan, fucky. Och om det vore upp till mig så skulle det vara ett "fucky" varannan mening.... fucky.

Och när jag sa att jag var trött på den här skiten, så menade jag den här diskussionen. Det här är inget som jag tycker är ett speciellt relevant ämne att diskutera, med tanke på att det är en bildtråd. Och jag får heller inget ut av att sitta och kasta skit på dig, jag känner inte dig och jag vet att du säkert har det svårt just nu.... men jag bryr mig helt enkelt inte, för att du är inte av betydelse för mig. Du kanske finner att detta är ett ganska känslokallt angrepp, men vad vill du ha? Nån som ger dig falsk sympati, kramar dig och säger att allt kommer att bli bra? eller någon som är ärlig mot dig och säger att allt är skit? För det är sanningen... och du kommer inte undan den. Ingen av oss gör det.

Men för att bevisa att jag inte är något monster så kan jag väl ta i akt och beklaga din sorg. Men blanda dig inte i diskussioner som inte har med dig att göra i fortsättningen så kommer vi nog att klara oss bra.

Och bara för att jag är äldre betyder inte att jag ska vara någons föredöme. Jag talar för mig, och endast mig.

And that's the end of that chapter.

-

P-C: Du är den sista som borde sitta och fördöma förargelseväckande beteende, med tanke på dina tidigare IQ befriade trådar där du bevisar inget annat, än att du är en fisförnäm liten skit som tror att du är bättre än andra människor. Och snacka fan inte skit om mina fyrkantiga meloner din vidriga gris-klo. Du skulle må bättre av en rejäl omgång av ett gäng kåta alkisar. Dem kan nog få dig att inse att du inte är värd ett jävla skit mer än Berra som sitter dränkt i sitt eget piss på centralen, när du ligger där och gnyler på marken med en illaluktande gubbe över dig som viskar vackra saker i ditt öra, och trycker sin flensosts-drypna penis in i ditt trånga arsle. Nej... tillbaks till CS med dig. Och lär dig att stava Mahalo!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sött, Mahalo, verkligen. Spring nu iväg och lek dina orgielekar med spädbarn och gravskändare. Gör det bara.

Woah Nelly! That's some lip on you son. Ännu en blödare eh? Jag försöker inte att porträttera det hjärtlösa monstrets roll här. Och jag har ingen större lust i att vara otrevlig mot pKz. Jag är bara starkt troende när det kommer till att besvara ett spydigt inlägg med ett spydigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ger upp nu, jag är väl en tönt som sitter och gråter hela kvällarna. Låt mig vara det, lev ditt egna liv nu. Snacka bukkake med din polare istället, dom tänder väl på det.

Hejsvejs.

Här kommer en till bild. Gullig som få.

Jag, P-C, Godfather och Silkorka på den.

Sen du & dina bukakkemates.

Men lever bara en gång, bli bög. pusssss

post-22-1131889459.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor