Foo Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) 1. Fota en bil ut genom fönstret från ditt rum 2. Posta ^^ http://img362.imageshack.us/img362/6562/untitled12iy.jpg Redigerad 2 november, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Och nej det är ingen Dildo som sticker upp i fönstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Och nej det är ingen Dildo som sticker upp i fönstret Då måste det vara nää... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Pallar inte hämta kameran men de ser typ ut såhär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Min webcam fick inte med allt så jag tog två bilder istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Big motherfucker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Bor på en innegård, kanske inte så intressant att se, tar en bild ut mot vägen sen istället, och innegården ifall det är nån som vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Bor på en innegård, kanske inte så intressant att se, tar en bild ut mot vägen sen istället, och innegården ifall det är nån som vill. Man tar det mest relevanta. *springer ut och tar kort på grannens vägg* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Bor på en innegård, kanske inte så intressant att se, tar en bild ut mot vägen sen istället, och innegården ifall det är nån som vill. Tanken var väll att man skulle ta bild utanför sitt fönster? Så då får man la göra det? Jag lägger iallafall upp en bild senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Pallar inte hämta kameran men de ser typ ut såhär.. Vilken våning bor du på? (hoppas någon fattar ironin ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tanken var väll att man skulle ta bild utanför sitt fönster? Så då får man la göra det? Jag lägger iallafall upp en bild senare. Det är för eran skull jag tar från ett annat fönster isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Japp så här ser det ut utanför mitt fönster... mitt fönster grått å trist Redigerad 2 november, 2005 av bíg_mamá Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Tanken var väll att man skulle ta bild utanför sitt fönster? Ja, joo... tanken är att GTA sajtarna ska få se vilken miljö alla bor i... så det går bra att ställa sig på trappan utanför huset eller gå till nåt annat fönster också ^^ Redigerad 2 november, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Okej. Jag ska ta alldeles utanför mitt fönster... Eller innanför fönstret... Vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Där är min utsikt. Med detta säger jag hejdå till forumet....... ....för några dagar. Kommer hem på lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Lite gammal bild, fast det ser likadant ut, så det får va(förutom att det är massor av fina löv på träden nu). Närmast ser ni min gamla skola. EDIT: Fan så funkar inte bilden, får väl ladda upp den någonstans då EDIT2: Så fan http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/101_0160.JPG EDIT3: Kebabkurt ska det där vara kul eller? Redigerad 2 november, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Utanför Mitt Fönster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Utanför Mitt Fönster... Kul..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Kul..? Jag bodde där när det hände så det var nästan utanför mitt fönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Utsikten över Kristinehamn: Sitter precis där och har den utsikten när jag sitter vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts