bjorasen Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Finns det nåt bra sätt att klara detta j***a uppdrag?? Antingen blir man tagen av snuten eller så blir bilen eller jag själv sönderskjuten.... snälla hjälp innan ytterligare en handkontroll rycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 är det uppdraget hos Phil? kör till pay´n´spray efter att du har pajat en bil, sen pajar du en till, pay´n´spray, paja bil,pay´n´spray.... ta vapnerna efter att du fixat bilarna. och du visst är kontrollerna kännsliga för stötar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjorasen Skrivet 22 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 vad gör man åt gäng medlemmarna som kommer på mopparna? Kommer det nya hela tiden eller kan man ta död på dom... Jag konrollerna tål inte lika mycket längre, på PS1 kunde man ju laga dom men det är mycket pill med dom nya....Har lite dåligt temprament Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Jag tror dom kommer hela tiden men man får ju bonus när man dödar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Gör så mycket drive-by som möjligt sen när en bil börjar brinna så hoppar föraren ibland ut ,döda fast vapnet råkar falla av så gå inte ut ur bilen för då kommer en idiot och kör på dig =döda allt före du går ut ur bilen om du är bra med motorcykel lönar get sig att använda en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts