C_J Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 OKej Thx ska ja ersätta ljudet det gammla me de nya? C_J Provade dem garage som är röda på kartan :'( Och det funka inte??? Då har du inte installerat modden rätt och du kan inte modda polismotorcyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Har provat med Fcr-900 ! Och hur installerar man den då? kan du hjälpa mig med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Har provat med Fcr-900 ! Och hur installerar man den då? kan du hjälpa mig med det? Ok.. Adda mig på msn ********* Redigerad 4 november, 2005 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Okej addar nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vikholm Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det fungerar för mig, iaf tills man är klar inne hos Transfender, det är när man går ut som det brakar lös. Spawnar ovanpå garaget, inuti byggnaden, kan köra iväg, men husväggen får stopp på mig ganska snabbt och jag är fastlåst inuti husväggarna. Nån som har varit med om detta och lyckats fått bort detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vikholm ibland blir de så för mig kör bara rakt fram de faller man sen får man tillbaka fordonet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts