iweX Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hur filmar ni när ni spela? med vilket prograM? skulle villa veta för har ett bigt hopp på G! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hur filmar ni när ni spela? med vilket prograM? skulle villa veta för har ett bigt hopp på G! Sök på forumet. Men jag använder "Fraps" för att göra egna filmer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Okej vart kan man ladda ner "Fraps"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Okej vart kan man ladda ner "Fraps"? Jag har för mig www.fraps.com, men jag är inte säker. En kompis fixade det till mig så jag minns ej helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Okej , KAn du inte skicka programet över MSN? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Okej , KAn du inte skicka programet över MSN? Nej, det går tyvärr inte att skicka sådana program över msn, har redan försökt Men det är väl bara att gå in på Fraps och gå in på downloads och ladda ner det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Nej, det går tyvärr inte att skicka sådana program över msn, har redan försökt Men det är väl bara att gå in på Fraps och gå in på downloads och ladda ner det? Det brukar även vara med på såna här skivor man får i pctidningar t.ex PCGamer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Okej men ja årkar inte köpa PCgamers Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Okej vart kan man ladda ner "Fraps"? Ladda ner fraps från fraps hemsida Redigerad 3 november, 2005 av C_J Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Har Fraps nu Funkar si så dära Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Du filmar med fraps och sen kan du välja själv om du vill editera filmen med program som Windows movie maker(som föjler med i XP-office paketet) eller t ex Vegas Video Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 SÖK. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts