Tija Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tija är en kvinna Ta inte i för mycket nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Med Pani som KK är det tvång att ha Jockstraps. Jobbigt, men i längden är det smidigt. Man vet aldrig när Pani måste få utlopp för sina behov... Annars brukar det vara boxers som gäller. Både "vanliga" och siden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ta inte i för mycket nu... Weel =) Du hade förmodligen skrivt "Nej jag är en kvinna" så lika bra att köra på det direkt =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag går ingenstans utan mina Jockstrap kallingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vote: boxer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 I can see that trunks istheshit =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts