bíg_mamá Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Boxer. och jag fattar inte vad alla menar när ni säger att sidenkallingar åker upp mina sitter där dom sitter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Boxer. och jag fattar inte vad alla menar när ni säger att sidenkallingar åker upp mina sitter där dom sitter Det ligger något i det dom säger, beror vad man har för byxor, jeans passar ine så bra till siden. Jag brukar ha siden offtast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jockstrap använder jag, precis som Benvit och gänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Båxäär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Boxer och trunks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Boxer och trunks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 När man går på fest så är du ju jockstraps som gäller... Nej, jag använder mest boxershorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ehm... Lite vinklat till killar här, eller? Men tji fick ni, för jag tänker svara ändå!! Vote: Boxer (ibland) Men oftast trosor. Faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ehm... Lite vinklat till killar här, eller? Men tji fick ni, för jag tänker svara ändå!! Ehm.. Jo, lite.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Boxer och trunks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Trunks =) Rätt med sidenkalsipper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ehm... Lite vinklat till killar här, eller? Men tji fick ni, för jag tänker svara ändå!! Vote: Boxer (ibland) Men oftast trosor. Faktiskt. Vah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Trunks och boxer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Bara trunks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vah? Tija är en kvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Boxer och trunks. Men röstade på boxer för skojs skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Boxershorts och Trunks. Fast mest Boxershorts. Vote: Boxershorts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vem andvänder string? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vem andvänder string? Lika gärna som kvinnor kan göra det kan väl män göra det? Själv använder jag nästan bara trunks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Boxer & Trunks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts