Frenzy Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Kalsong med inbyggd fitta hade varit nått Haha ja... Men du fattar väl vad jag mena? Fittar = klyddar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Lite häng går ju an, det är ju naturligt men när vissa rent går in för det och spänner åt bältet nedanför arslet för att det är en "look" är ju bara töntigt, och fult.. Du tänker på förortsganstas? dom ser ju så jävliga ut i övrigt också, så hänget matchar dom Redigerad 2 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Du tänker på förortsganstas? dom ser ju så jävliga ut i övrigt också, så hänget matchar dom Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Du tänker på förortsganstas? dom ser ju så jävliga ut i övrigt också, så hänget matchar dom Eeexakt =) Därav häng nere vid knävecken, som jag skrev, rent bokstavligen är hänget nere vid knävecken, urk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Lite häng går ju an, det är ju naturligt men när vissa rent går in för det och spänner åt bältet nedanför arslet för att det är en "look" är ju bara töntigt, och fult.. Det är möjligt att DU tycker så...men de som faktikst vill se ut så då? är de töntar för det....jag vet! Alla glamrockare är töntar! Alla snobbar är töntar! Alla synthare är töntar! Alla rockers är töntar! eller vänta! Alla är töntar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Det är möjligt att DU tycker så...men de som faktikst vill se ut så då? är de töntar för det....jag vet! Alla glamrockare är töntar! Alla snobbar är töntar! Alla synthare är töntar! Alla rockers är töntar! eller vänta! Alla är töntar!!! Jag säger min åsikt, deal with it, be-otch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Det är möjligt att DU tycker så Jepp, och som jag ser det har han inte yttrat sig om vad andra tänker heller? Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Trunks FTW. Tightish är myyysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jockstrap använder jag, precis som Benvit och gänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Boxershorts och Trunks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vafan är det här för sjuk tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Boxxer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Jag använder gubb-kallingar eller Briefs/Y-front som du skrev Redigerad 2 november, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Boxer & Trunks. Vem 17 har tnga filsingar? Förutom dem som går i lågstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Trunks. Konstigt namn förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Boxers och trunks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Trunks och boxer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Finska porrisar! AHEAEHEHAEH! Trunks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 VOTERING!! Trunks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vote:Trunks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts