Jump to content

Vad för kalsongtyp använder ni?

Benvit
 Share

Vad för kalsongtyp använder ni?  

113 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Lite häng går ju an, det är ju naturligt men när vissa rent går in för det och spänner åt bältet nedanför arslet för att det är en "look" är ju bara töntigt, och fult..

Du tänker på förortsganstas? dom ser ju så jävliga ut i övrigt också, så hänget matchar dom :lol:

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite häng går ju an, det är ju naturligt men när vissa rent går in för det och spänner åt bältet nedanför arslet för att det är en "look" är ju bara töntigt, och fult..

Det är möjligt att DU tycker så...men de som faktikst vill se ut så då? är de töntar för det....jag vet! Alla glamrockare är töntar! Alla snobbar är töntar! Alla synthare är töntar! Alla rockers är töntar! eller vänta! Alla är töntar!!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är möjligt att DU tycker så...men de som faktikst vill se ut så då? är de töntar för det....jag vet! Alla glamrockare är töntar! Alla snobbar är töntar! Alla synthare är töntar! Alla rockers är töntar! eller vänta! Alla är töntar!!! (w00t)

Jag säger min åsikt, deal with it, be-otch!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor