Benvit Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Jag kom att tänka på en sak, allt för ofta ser man drägg med byxorna vid knävecken och med sidenkallingar med simpsons på. Jag förstår inte hur man ens kan ha såna på sig, de glider upp dit de inte ska vara och har inget support alls, så. Hur ser era kalsongvanor ut? Vote: Trunks Edit: Lite häng går ju an, det är ju naturligt men när vissa rent går in för det och spänner åt bältet nedanför arslet för att det är en "look" är ju bara töntigt, och fult.. Redigerad 2 november, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jockstrap wtf! Jag kör boxarN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Använder "gambler" som jag köper billigt från arabmarknaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jockstrap wtf! Jag kör boxarN^ Well, det finns såna avarter också =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vote: Trunks [ironi]Även om Jockstrap vore önskvärt [/ironi] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Trunks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) .både boxershorts och trunks.. föredrar dock boxershorts.. fast jag har fler trunks dom är nämnligen gratis.. en telefonförsäljare ringde mig en gång i tiden och frågade om dom skulle skicka ett par "gratis" kallingar till mig.. visst.. sa jag... sen fortsatte dom att skicka fler kommer aldrig betala deras fåniga räkningar.. mouhahaha... får gratis strumpor på samma sätt vote: Boxershorts Redigerad 2 november, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vote: Boxershorts FREEDOME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Växlar mellan Jockstrap och String. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Använder inte kalsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Nej men ska vi vara seriösa så är det väl boxershorts och inget jävla sidenskit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Använder inte kalsonger. Fasen, glömde det alternativet..! =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Boxer och trunks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag kom att tänka på en sak, allt för ofta ser man drägg med byxorna vid knävecken och med sidenkallingar med simpsons på. Jag förstår inte hur man ens kan ha såna på sig, de glider upp dit de inte ska vara och har inget support alls, så. Hur ser era kalsongvanor ut? Vote: Trunks Måste man vara ett drägg för att amn har häng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Siden är hopplöst som någon av ovanstående skribenter skrev. Glider ju bara upp. Testade detta när jag var ett antal år yngre. Inget alls för mig. Vet inte, kan inte ens sova i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hej jag är drägg på halvtid för jag har lite häng när jag känner för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Siden är hopplöst som någon av ovanstående skribenter skrev. Glider ju bara upp. Testade detta när jag var ett antal år yngre. Inget alls för mig. Vet inte, kan inte ens sova i dom. Siden är så jävla äckligt! Det glider och fittar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Siden är så jävla äckligt! Det glider och fittar... Kalsong med inbyggd fitta hade varit nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Måste man vara ett drägg för att amn har häng? Lite häng går ju an, det är ju naturligt men när vissa rent går in för det och spänner åt bältet nedanför arslet för att det är en "look" är ju bara töntigt, och fult.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Boxer och trunks WILL WORK FOR FOOD. @Franzy Ferdinand: Siden äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts