Jump to content

Vad för kalsongtyp använder ni?

Benvit
 Share

Vad för kalsongtyp använder ni?  

113 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag kom att tänka på en sak, allt för ofta ser man drägg med byxorna vid knävecken och med sidenkallingar med simpsons på. Jag förstår inte hur man ens kan ha såna på sig, de glider upp dit de inte ska vara och har inget support alls, så. Hur ser era kalsongvanor ut?

Vote: Trunks

Edit: Lite häng går ju an, det är ju naturligt men när vissa rent går in för det och spänner åt bältet nedanför arslet för att det är en "look" är ju bara töntigt, och fult..

Redigerad av Benvit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

.både boxershorts och trunks.. föredrar dock boxershorts.. fast jag har fler trunks :lol:

dom är nämnligen gratis.. en telefonförsäljare ringde mig en gång i tiden och frågade om dom skulle skicka ett par "gratis" kallingar till mig..

visst.. sa jag... sen fortsatte dom att skicka fler :lol: kommer aldrig betala deras fåniga räkningar.. mouhahaha...

får gratis strumpor på samma sätt :lol:

vote: Boxershorts

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom att tänka på en sak, allt för ofta ser man drägg med byxorna vid knävecken och med sidenkallingar med simpsons på. Jag förstår inte hur man ens kan ha såna på sig, de glider upp dit de inte ska vara och har inget support alls, så. Hur ser era kalsongvanor ut?

Vote: Trunks

Måste man vara ett drägg för att amn har häng? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor