Hitman_in_north Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 nån som har crono trigger....???har på emu har nästan klarat ut det men sen sket jag i det..!någon som vill snacka om deT!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Det e skit bra......jag klara typ halva sen har ja inte orkat spela mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Ja! Jag är på den där bossen nä det är huvud och två händer av drottningen i det flygande skeppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 öhh menar du sista bossen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 ja har läst serien lite men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts