Jump to content

ADADADADAD

MAFIA_KING
 Share

Recommended Posts

Kanske inte riktigt det jag menade.

Syftade mer på kvalitén på dina inlägg.

Vad är det som är fel på mina inlägg

Edit: kanske h*** va lite att ta i men ni kan ju låtsas att det står hane eller hona

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det som är fel på mina inlägg

Edit: kanske h*** va lite att ta i men ni kan ju låtsas att det står hane eller hona

Läs detta!

Orkar inte förklara mig igen.

Men ja, om du inte förstår det!

Kvalitén på dina inlägg är långt ifrån seriösa och mogna.

När man vill att en person ska dö för att han har en åsikt om dig, nja då kanske det är dags att kolla över sig själv? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs detta!

Orkar inte förklara mig igen.

Men ja, om du inte förstår det!

Kvalitén på dina inlägg är långt ifrån seriösa och mogna.

När man vill att en person ska dö för att han har en åsikt om dig, nja då kanske det är dags att kolla över sig själv? :lol:

eller så kanske jag inte bryr mig om människorna här eftersom jag inte känner dem. och tills det att jag lär känna någon här så kan ni alla få dö utan att jag skulle bry mig eller tror du att du skulle bry dig så mycket om t.ex. jag dog!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

eller så kanske jag inte bryr mig om människorna här eftersom jag inte känner dem. och tills det att jag lär känna någon här så kan ni alla få dö utan att jag skulle bry mig eller tror du att du skulle bry dig så mycket om t.ex. jag dog!?

Det är aldrig kul när någon dör!

Det dör tillräckligt med människor varje minut ändå!

Så ja, jag bryr mig om du dör! Aldrig kul när någon mister sitt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är aldrig kul när någon dör!

Det dör tillräckligt med människor varje minut ändå!

Så ja, jag bryr mig om du dör! Aldrig kul när någon mister sitt liv.

Det bevisar bara att du och jag är olika människor som tänker olika och det är absolut inge fel med det så ska vi avsluta eller vill du upp mer av din tid på mig"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det bevisar bara att du och jag är olika människor som tänker olika och det är absolut inge fel med det så ska vi avsluta eller vill du upp mer av din tid på mig"

Jag vet inte precis om jag tar av min tid till dig.

Denna tid gör jag precis vad jag vill med. Hade jag inte skrivit med dig, ja då hade jag skrivit med någon annan.

Men en sak kan jag säga.

Godnatt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...