darkjak Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Tycker det var ganska korkat igentligen. Al-quaida craschar in i WTC. Vad gör bush? BOMBA AFGHANISTAN! Kolla fakta innan du snackar. Det var Al-Quaida som styrde hela djäkla landet. Hela regeringen var ju en hög Osama-anhängare. Man ser ju hur det gick i kriget: Afganernas armé var som en mesig liten gerilla som varken var organiserad, utbildad eller välutrustad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ja, han är där i NATOs tjänst och jo, han har saker att säga till om, varför skulle han annars vara där? Han är ju inte direkt "ute på fältet"... sitter mest med kontorsarbete och dyl, och varför skulle jag ljuga? Du är naiv ifall du tror att NATO verkligen har mycket att säga till om. Hela organisationen är en ploj skapad av jänkarna för att bibehålla en god relation med de förenta nationerna. Men att säga att du är en lögnare kanske var lite förhastat. Din far sitter säkert på ett kontor nere i Afghanistan. Något som jag tycker är absurt. Var är hotet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Lol,jag kommer från Afghanistan. Edit:(Ville bara säga det) Redigerad 4 november, 2005 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Lol,jag kommer från Afghanistan. Edit:(Ville bara säga det) Snälla, fixa din sign. darkjak: Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts