Jump to content

Vad is detta?

MAFIA_KING
 Share

Recommended Posts

Men lås den då din jobbiga jävel....kan helt enkelt fråga på ett annat forum där man får lite bättre respons!

Ja det kan du. jävligt skönt om du gör det direkt istället för att kladda ner detta forumet med sånna här kassa rubriker. hejdå mister mafia_king, tufft namn btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jävla GAY!!!!! nånting som är ännu mer gay är det här med kassa rubriker, fattar inte hur ni kan bry er så jävla mkt.

Jo förstår du. Det är rätt enkelt att förstå för den intelligenta.

Om man inte har en beskrivande ämnesrad så blir det inte lika intressant att gå in och kolla i en tråd som det kanske hade varit annars.

Jag menar, om man vill fråga om en bil, så kan man kanske skriva: Fråga om Audi A6 te.x

Istället för att skriva: Fråga!

Det blir lite enklare.

Men det är klart, man ska ju att ett IQ på minst badboll om man ska förstå det!

Så jag förstår att det inte är så lätt för dig. puss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo förstår du. Det är rätt enkelt att förstå för den intelligenta.

Om man inte har en beskrivande ämnesrad så blir det inte lika intressant att gå in och kolla i en tråd som det kanske hade varit annars.

Jag menar, om man vill fråga om en bil, så kan man kanske skriva: Fråga om Audi A6 te.x

Istället för att skriva: Fråga!

Det blir lite enklare.

Så jag förstår att det inte är så lätt för dig. puss.

Duktig A.A *Klapp på huvudet*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man behöver IQ på en badboll.. ?!

den meningen jag skrev nu är i samma nivå som ditt hela inlägg så fuck'off. du behöver inte quota mig för jag skiter i vad du tycker men om du värkligen vill kan du ju skriva så alla kan se hur "smart" du är

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

den meningen jag skrev nu är i samma nivå som ditt hela inlägg så fuck'off. du behöver inte quota mig för jag skiter i vad du tycker men om du värkligen vill kan du ju skriva så alla kan se hur "smart" du är

Du får nog läsa meningen igen.

Smartass.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det stavas verkligen

Så smart var jag :lol:

Edit: såg ju nu att du skrivit IQ på en badboll. Det jag menade var att minst behöver är ett lika stort IQ som en badboll har.

Och med tanke på att du inte verkar vidare smart, så får väl jag förklara för dig lite tydligare.

En badboll har inget IQ. Ungefär som dig då.

Och sen när du uttrycker dig i form av fraser som låter: "fuck´off", så är det ett tydligt tecken på desperation. Typ att du inte har några som helst motargument.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I love the way u express yourself

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...