Mahalo Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Yo Jag undrar vad ni lyssnar på. Eller rättare sagt så undrar jag vad ni lyssnar på; in your pants? Förvirrad...? Klart du e bubben. Det är ganska enkelt faktiskt: ta den låten som du lyssnar på just nu och avsluta namnet på sången med frasen "in my pants". Vi kan väl ta ett exempel: "Ey yo this is Cortez, nigga! And jag lyssnar på All Eyes On Me, in my pants" "Tihi kärlek [hoho] och problemfri [höhö] barndom är attans trevligt. Det här är okka och jag lyssnar på.... ehm Candy Shop, in my pants Själv så lyssnar jag på The Times They Are A-Changin, in my pants Du rå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hellraiser, in my pants. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Camron Cartio, in my pants :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 .http://www.neowin.net/forum/fun/invite.jpg in my pants. Inte här, men på alla andra sidor. Vad är så kul :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Te Quiero Puta, in my pants Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Beat on the brat, in my pants Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Robbie Williams, In my Pants..eller vad då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Another Bad Taste, In my Pants Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Te Quiero Puta, in my pants W0rd! (In somebodys pants) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Organism 12 - Katter och Hundar in my pants Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Gregorian - Nothing Else Matters in my pants. Väldigt skön cover på Metallicas version. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Big Balls, in my pants Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Bloodhound Gang in my pants. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) The Killers - All these things that I've done in my pants. Redigerad 1 november, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Ursäkta klyschan men, grattis till spam. Edit: Ursäkta igen men, Chronic Killaz - Sorry You Must Die In My Pants lät bara för kul, var tvungen att skriva det. Redigerad 2 november, 2005 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Another Bad Taste, In my Pants Hahaha Sunday Girl, in my pants Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Gregorian - Nothing Else Matters in my pants. Väldigt skön cover på Metallicas version. Är den en tjej som sjunger i väldigt lungt tempo? isf höll jag och en tjejpolare (notera att jag skriver tjejpolare bara för att skryta med att jag har kompisar av andra könet) på att spy över den låten i bilen idag (spelades på radio). Direkt när jag kom hem satte jag på orginalet för att lugna ner mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 I have a large dick, In my pants Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ween - Waving My Dick in the Wind in my pants DJ Paul Elstak vs. DJ Headbanger- Your mother sucks cocks in hell in my pants Btw, räknas denna som en lek? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Är den en tjej som sjunger i väldigt lungt tempo? isf höll jag och en tjejpolare (notera att jag skriver tjejpolare bara för att skryta med att jag har kompisar av andra könet) på att spy över den låten i bilen idag (spelades på radio). Direkt när jag kom hem satte jag på orginalet för att lugna ner mig W0RD! Så jävla kass den är! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts