SlewME Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Någon som har ett program till SA som man kan byta ut ljud i spelet med. Det finns till GTA3 och VC men så vitt jag vet så finns det inget till San Andreas ännu? Hela ljudmappen ligger ju på 3GB och det är ju inga småfiler i den heller, så det käns ganska hopplöst att ens kunna öppna en utav de där filerna Men det borde ju gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Någon som har ett program till SA som man kan byta ut ljud i spelet med. Det finns till GTA3 och VC men så vitt jag vet så finns det inget till San Andreas ännu? Hela ljudmappen ligger ju på 3GB och det är ju inga småfiler i den heller, så det käns ganska hopplöst att ens kunna öppna en utav de där filerna Men det borde ju gå. Jag har också alltid undrat hur man gör... hoppas någon har svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jo... Jag vill ju byta ut en av radiokanalerna osså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Någon som har ett program till SA som man kan byta ut ljud i spelet med. Det finns till GTA3 och VC men så vitt jag vet så finns det inget till San Andreas ännu? Hela ljudmappen ligger ju på 3GB och det är ju inga småfiler i den heller, så det käns ganska hopplöst att ens kunna öppna en utav de där filerna Men det borde ju gå. ... om någon kan så kan nån det på http://www.gtaforums.com/ för finns det nog ingen på gtasajten som kan det... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Fanns iaf till VC tror jag ett program som man öppnade filerna med och hittade alla ljudfiler i, sedan kunde man därifrån replacea och så vidare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Här är ett program för att extrahera radiokanalerna Gta sa music extractor För att spela upp använd winamp Winamp Använd dBpowerAMP för att konvertera till mp3 (gör helst inte ljud kvaliten försvinner dBpowerAMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 @icy_fire: Byta ut ljud i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts