glassjaw Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ey hombres! Jag skapade en tråd förra veckan där jag skrev att radiostationerna försvunnit. Detta är totalgalet! Jag har installerat om hela spelet, testat att starta ett nytt game etc. Finns det någon som har ett hum om hur man kan göra? Peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Kolla om du av misstag har sänkt "radio" ljudet kan va d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ey hombres! Jag skapade en tråd förra veckan där jag skrev att radiostationerna försvunnit. Detta är totalgalet! Jag har installerat om hela spelet, testat att starta ett nytt game etc. Finns det någon som har ett hum om hur man kan göra? Peace! ..och varför inte fortsätta i den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Har du satt i att du vill ha med radio vid installationen, eller syns kanalerna, men dom bara inte hörs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glassjaw Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Radiokanalerna finns, det går att byta men det kommer inget ljud. NU är det sjuka att jag även installerat Vice City. Det är samma sak där! Ingen radio. Kan man vända sig någonstans för att få hjälp? Annars kanske det funkar om jag formaterar datorn. Börjar änna bli dags. Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts