tobias117 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Kan någon klara burn and lap åt mig på bilskolan asså tiden går ut exakt när min bil står på mållinjen i sista varvet...JA DAMPAR på det... snälla säg inte sök sök eller att ja ska klara det själv för det går inte och kan inte nån snäll person som inte har något att göra typ klara det eller iaf testa...=) ? //TobiasGTASAsf1.b Redigerad 2 november, 2005 av tobias117 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Klart det går att klara. Ett tips: Ändra kameravinkel så du sitter "inne" i bilen så går det MYCKET lättere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 För de första om du vill att någon ska klara det åt dig måste dem komma hem till dig! och för det andra kan du väl prova att försöka hela tiden? eller så får du väl trimma lite då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Tack för tipset.... Men varför måste dom komma hem till mig Ja har ju lagt upp min sparfil så att dom kan klara den hos sig.. //Tobias Jaaaa klarade det med silver!!! asså det var ju fett lätt när man ändrade kamera vinkeln....ush ja e helt darrig nu... Redigerad 2 november, 2005 av tobias117 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag satt en hel dag på den, jag satt väldigt länge på bilskolan, men det visade sig att jag är mycket bättre på att hantera bildar i SA nu pga det, så det är bara bra om du sitter o försöker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Asså hur ska man göra på Alley Hop? ja fattar inte det...ja åker på sidan av guppet men så landar ja på sidan eller up och ner...ja släpper gasen och trycker på UP eller DOWN som det står i texten men det går ändå inte...kan man få ett tips eller nått?? //Tobias jag klarade det...asså city slicking var ju as lätt!!GTASAsf1.b Redigerad 2 november, 2005 av tobias117 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Asså hur ska man göra på Alley Hop? ja fattar inte det...ja åker på sidan av guppet men så landar ja på sidan eller up och ner...ja släpper gasen och trycker på UP eller DOWN som det står i texten men det går ändå inte...kan man få ett tips eller nått?? //Tobias jag klarade det...asså city slicking var ju as lätt!! Varför skickade du med en savefil när du har klarat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag skickade den innan ja klarde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts