fablenine Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Happy birthdayt, tror jag det är, där man ska döda Sergio nere vid hamnen..skippade introfilmen, men nu har jag skjutit alla fiender, men vet ej var han finns..kan nån hjälpa mig och berätta vare han befinner sig? tackhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Happy Birthday är när man skjuter politikern på båten , det där är lucky bastard.. Har du hittat sergios bil? Du ser tågspåret som leder till huset där hans bil är, lite längre bort finns 2 vagnar som innehåller exlosiva ämnen. Fixa växlarna så att spåret leder till huset där sergio är sen är det bara ta bort klossen framför hjulet på vagnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 21 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 ok tack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts