Exelion Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ja som rubriken lyder: Hur får man tillbaka magneten till helikoptern? Alltså det finns ett uppdrag som man ska hämta en bil med hjälp av Leviathan helikoptern, då får man en magnet. Går den att få tillbaka utan någon mod? För jag har testat en mod men då måste man starta om spelet på nytt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ja som rubriken lyder: Hur får man tillbaka magneten till helikoptern? Alltså det finns ett uppdrag som man ska hämta en bil med hjälp av Leviathan helikoptern, då får man en magnet. Går den att få tillbaka utan någon mod? För jag har testat en mod men då måste man starta om spelet på nytt :S Ja finns ju, men då finns inte magneten, finns endast under uppdraget Up, up and away! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Den helikoptern står väl på taket till den där fabriken nord-ost om Las Venturas där man hämtade den i uppdarget? har för mig att jag lekt runt med den och magneten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Den helikoptern står väl på taket till den där fabriken nord-ost om Las Venturas där man hämtade den i uppdarget? har för mig att jag lekt runt med den och magneten... Mmm det gör den, men inte magneten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Om det finns en misson loader skulle man kanske kunna göra om uppdraget och istället för att slutföra, åka och ställa den i garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Magneten finns bara vid ett uppdrag. Sen försvinner den. Redigerad 2 november, 2005 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Gör om uppdraget med en sån där Mission nånting så man kan spela om alla uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts