Xemtoth Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Har två stycken frågor ang multiplayer@PS2: 1. Vart kan jag fixa en karta över alla ställen, har sökt på google och på forumet men hittar inte någon bra, kan någon vara snäll o ta fram en till mig? mycket tacksam 2. Kan man vara någon sorts Balla när man lirar multiplayer om man hittar en ikon i Los Santos? hittade en i San Fierro och där kunde man vara 2st San Fierro Rifa killar, tacksam för svar. Har sökt som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) 1. http://gtadomain.gtagaming.com/2pmap.html 2. Hmm... Jag har lyckats vara den där snubben med vit tröja och lila brallor. Har jag för mig i alla fall. Redigerad 1 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) 1. http://gtadomain.gtagaming.com/2pmap.html 2. Hmm... Jag har lyckats vara den där snubben med vit tröja och lila brallor. Har jag för mig i alla fall. Tack, verkar som det bara finns Denise där >.< eller flickvännerna e väll inte med på kartan? Edit: Aha! Redigerad 1 november, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tackar jag har haft nytta av kartan iallafall Man kan både va ballas och grove och en vanlig polis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Offtopic: BloodLizard är inte din signatur lite för stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Offtopic: BloodLizard är inte din signatur lite för stor? Offtopic: Får jag inte ha den så här..? jag kan ändra fort om jag måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts