tobias117 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hur får man bort rutan där det står tex: liv... wanted lvl...armor...pengar??? //Tobias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 PC? PS2? XBox? Kan vara bra att veta liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) PC...dumt av mig att glömma...sry... Redigerad 1 november, 2005 av tobias117 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Menu -> Options -> Display -> Hud Mode OFF Edit: Jag svarar lite sent för att jag inte såg den här tråden... Redigerad 1 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ok thx...asså finns det någon knapp som man kan trycka på för att få bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Knapp? Förklara... Rutan försvinner när man avaktiverar Hud Mode... Redigerad 1 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 PC...dumt av mig att glömma...sry... Lugnt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Asså så att man typ trycker på F9 eller nått.... ska sova nu...godnatt allihopa.... //Tobias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts