Gonarch Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Hej, min skärm har blivit en aning grön. Jag vet inte vad det beror på men den ör iaf. inte lika klar som förut. Någon som vet varför? Tror inte ni med "normala" skärmar kan se det på bilden men: Redigerad 1 november, 2005 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Har du en mangnet i närheten. Jag har två stora högtalare brevid tven. När de står för nära blir färgen konstig. Grönblå. Det finns mangneter i högtalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Har samma problem ibland, fast då blir den blå. 1. Dra ut skärmsladden. 2. Sätt in den igen. 3. Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Brukar slå till min skärm. Ibland blir den suddig och byter färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Du kanske har råkat ändra inställningen för kontrast, färgstyrka eller något annat på skärmen? Redigerad 1 november, 2005 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Du kanske har råkat ändra inställningen för kontrast, färgstyrka eller något annat på skärmen? Lekte runt lite med inställningarna, nu ser det mycket bättre ut. Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts