Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag har nog frågat Gtasajten's tedrickare det här förut I en tråd, men den är på tok för gammal och ligger nånstanns.. långt borta. Själv brukar jag dricka Irish Tea. Finns inte det hemma just då dricker jag väll Earl Grey. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Oftast olika earl grey-variationer (russian, persian och vanligt), och Golden Tea. Golden Tea är skitgott. Kan rekommenderas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Favoriterna är ryskt te, engelskt te och persikote. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Oftast olika earl grey-variationer (russian, persian och vanligt), och Golden Tea. Golden Tea är skitgott. Kan rekommenderas. Earl Grey är gott. Frisk smak enligt mig. Har aldrig smakat Golden Tea, blir väll att pröva det. En sak jag inte gillar med Irish Tea är att det är lite blaskigt. Du vet ingen bra sida där man kan beställa te? Oftast olika earl grey-variationer (russian, persian och vanligt), och Golden Tea. Golden Tea är skitgott. Kan rekommenderas. - Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag dricker citronte... I påse. Det är gott... Tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Men vad är problemet? Varför skapar ni tre trådar om samma ämne? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ingen som vet en bra sida där man kan beställa te? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Död åt te, räcker det inte med en tråd om ämnet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Död åt te, räcker det inte med en tråd om ämnet? Oh Noes! The Tea is taking over! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ska vi göra en tråd om varje del i en moppemotor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Citrus, persika eller citron Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ska vi göra en tråd om varje del i en moppemotor? Ja!.. Vad finns förutom motor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Ja!.. Vad finns förutom motor? Massa krimskrams.. Fråga Azore eller nån Vi kan börja med en tråd som handlar om Vad som finns i en moppemotor till å börja med. Redigerad 1 november, 2005 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Mint te är gott. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Inte vet jag, olika... de mesta ja smakat har då varit gott.. 2 sockerbitar måste man ALLTID ha i Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Som dude säger. vad är det för problem du har? Tråd låst som fan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts