ranz00 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Är så att ja klarat av San Andreas nyligen, men antar att uppdragen inte är slut för det? eller Det enda jag ser på minimappen är hjärtat ( denise eller va satan hon heter) men henner orkar ja inte med. och sedan S har jag, school antar jag, men finns det inga fler riktiga uppdrag?? det kan ju inte vara slut än. En annan grej, vart kan jag hitta swat tanken som jag hade vid ett uppdrag? // Redigerad 1 november, 2005 av ranz00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Är så att ja klarat av San Andreas nyligen, men antar att uppdragen inte är slut för det? eller Det enda jag ser på minimappen är hjärtat ( denise eller va satan hon heter) men henner orkar ja inte med. och sedan S har jag, school antar jag, men finns det inga fler riktiga uppdrag?? det kan ju inte vara slut än. En annan grej, vart kan jag hitta swat tanken som jag hade vid ett uppdrag? // S är ju uppdrag. Men har du haft Swat tanken? Den har man ju i sista uppdraget hur kan du då ha S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 En annan grej, vart kan jag hitta swat tanken som jag hade vid ett uppdrag? // Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 För att få Swatbilen måste du sno den på sista uppdraget och spara den I gitt garage och ta självmord eller död sweet så du får Mission faild. (stavning?) har inte sett det ordet på skärmen så många gånger så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ranz00 Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Det var ju föjäklit, aja får väl göra om de sita uppdraget då. tur att man sparade på flera save Redigerad 1 november, 2005 av ranz00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Det var ju föjäklit, aja får väl göra om de sita uppdraget då. tur att man sparade på flera save Skit i det den försvinner från garaget endå. Men du kan ladda hem en spawner så du kan ha hur många du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts