Bullet Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 2/3 Sockerbitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Är det inte hallissvampar man brukar lägga i tet? Får man verkligen effekt av att bara äta cannabis? Man använder sig av vanliga tehållare, som man använder när man har lös-te. av egen erfarenhet så håller sig ruset längre om man äter eller dricker skiten. fasst det kan ta ett tag innan det börjar kännas nånting. Redigerad 2 november, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Socker & Honung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Vote:Annat Brukar ha bajs i mitt te. Vafan lägg ner skit trådarna. Redigerad 2 november, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Kebabkurt: Tagga ner... Ingen tvingar dig att läsa en tråd. Svara inte om du tycker de är meningslösa. Vad är det att komma med såna saker som: Vote:Annat Brukar ha bajs i mitt te. Vad är du, fem eller? Då brukar man inte ha kommit ifrån kiss och bajs stadiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Kebabkurt: Tagga ner... Ingen tvingar dig att läsa en tråd. Svara inte om du tycker de är meningslösa. Vad är det att komma med såna saker som: Vad är du, fem eller? Då brukar man inte ha kommit ifrån kiss och bajs stadiet... Å nej jag är ju så arg.. Ja du jag kanske är 5 vad vet du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Ja du jag kanske är 5 vad vet du? Det är just det jag inte gör! Det är därför jag frågar... Redigerad 2 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Det är just det jag inte gör! Det är därför jag frågar... Jag är faktiskt 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Oftast honung, men ibland socker eller inget.. Vote: Honung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Mjölk och två sockerbitar. btw, sitter och dricker Irish Tea nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag doppar mina svettiga strumpor å låter de ligga där en stund, sen häller jag på en liten klick kaviar....Magnifico! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Jag doppar mina svettiga strumpor å låter de ligga där en stund, sen häller jag på en liten klick kaviar....Magnifico! Gunter Svimp Hahaha! Redigerad 2 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Prova själv Cyprez ....den är underbar.... Den fräscha sältan blandas med den lite mer anonyma svettsmaken....båda två förenas och bildar en smak-sensation som får tungan att gå marackas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Prova själv Cyprez ....den är underbar.... Den fräscha sältan blandas med den lite mer anonyma svettsmaken....båda två förenas och bildar en smak-sensation som får tungan att gå marackas! Prova själv... Gå till en annan tråd, eller varför inte ett annat forum som tex. Fuska.se. Hur kan svettsmaken vara anonym? det är ju din egen. Skriv I nån annan tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Oh my god! Var det någon slags dizz eller? Är du sur på mig Cyprez? :"> Förlåt om jag har varit dum men det var inte meningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Oh my god! Var det någon slags dizz eller? Är du sur på mig Cyprez? :"> Förlåt om jag har varit dum men det var inte meningen Man kan alltid undra om det var en förolämpning ja. Tyvärr var det sanning. Varför skulle jag vara sur på dig? Jag tar inte kraft till att bli sur på barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag förstod inte vad du menade bara...kan du förklara, heliga Cyprez? Ska jag skriva i fuska.nu? eller? Mvh Guitar_fucker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Lägger i socker i mitt te för det mesta. Ibland Honung också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag förstod inte vad du menade bara...kan du förklara, heliga Cyprez? Ska jag skriva i fuska.nu? eller? Mvh Guitar_fucker Du kan skriva: Ignorerad.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts