BroDD Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 2 sockerbitar... ALLTID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 2 sockerbitar... ALLTID Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Edit: Oseriös tråd och spam tror jag det kallas. Chigong. Vad är det för besatthet du ha vid te? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=35649&hl http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=35653&hl http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34691&hl http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34114&hl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Annat - maräng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Socker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Provade mjölk och lite honung nyss, det var rätt gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Mjölk och socker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Vote: Cannabis Redigerad 1 november, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Socker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vote: Cannabis Är det inte hallissvampar man brukar lägga i tet? Får man verkligen effekt av att bara äta cannabis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Äta te? Nej jag äter inte te nej. Men det är inte omögligt att äta te. Te är ju gort av tebuskar så om man äter en tebuske så äter man ju te, i princip. Redigerad 1 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Dumpar 5 matskedar sirap + 3 teskedar socker i mitt te jag, annars smakar det ingenting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Dricker inte te. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Dumpar 5 matskedar sirap + 3 teskedar socker i mitt te jag, annars smakar det ingenting... Vore det inte enklare att skita i te:et och bara ta socker och sirap? Det lär ju inte smaka te längre efter att du tillsatt sånna mängder sötningsmedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Dumpar 5 matskedar sirap + 3 teskedar socker i mitt te jag, annars smakar det ingenting... Med det där receptet kanske det går att äta te som nån diskuterade tidigare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Är det inte hallissvampar man brukar lägga i tet? Får man verkligen effekt av att bara äta cannabis? Svamp-te smakar skit. Men att äta dom råa är ännu värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag brukar bara teabag:a folk, närmsta jag kommer te. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Annat: Fingret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Äta te? Nej jag äter inte te nej. Men det är inte omögligt att äta te. Te är ju gort av tebuskar så om man äter en tebuske så äter man ju te, i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Nej jag äter inte te nej. Men det är inte omögligt att äta te. Te är ju gort av tebuskar så om man äter en tebuske så äter man ju te, i princip. Det förstås, men det hör ju inte till det vanliga att äta tebuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts