Pico Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vote: Inget Dricker inte te! What. A. Retard. Vote: Inget. Eller kanske socker ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tänk att jag märkte det. Konstigt? Du gjorde topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Varför finns inte mjölk, med? Jag har det och socker. Glömde... Inget för jag varken äter eller dricker te. Ok nån gång men det räknas inte. Äta te? Redigerad 1 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vote: Inget, dricker inte ofta te och har aldrig något i det. Dock har jag socker i mitt kaffe. :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Dricker inte te. Redigerad 1 november, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ganska lustigt, trådskaparen skriver I beskrivningen Te dricker's only sedan kommer folk in och säger att dom inte dricker te. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Mjölk och socker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ganska lustigt, trådskaparen skriver I beskrivningen Te dricker's only sedan kommer folk in och säger att dom inte dricker te. Kan du förklara för mig vad "Te dricker's only" är då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Annat, mjölk och socker. Btw, en post kvar så har jag 1000 posts Redigerad 1 november, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Kan du förklara för mig vad "Te dricker's only" är då? Te=te, en dryck. Drick/drickare/drickers, sånna som dricker något. Du får själv lista ut vad only är. Tänk på ''te drickers ONLY''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Te=te, en dryck. Drick/drickare/drickers, sånna som dricker något. Du får själv lista ut vad only är. Tänk på ''te drickers ONLY''. Te på engelska heter tea och inte te. Drickare på engelska heter drinkers och inte dricker's. Ändast på engelska är precis som du har skrivit only Jag antar att det var meningen Tea drinkets only du ville få fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag tror att det ska vara lite svengelska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Te på engelska heter tea och inte te. Drickare på engelska heter drinkers och inte dricker's. Ändast på engelska är precis som du har skrivit only Jag antar att det var meningen Tea drinkets only du ville få fram Jag vet det? Jag vill få fram det som är framme. ''Te Dricker's ONLY''. Edit: Drickers är ett slangord. Redigerad 1 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Fan vilka skojiga pollar folk gör nuförtiden. Min kommande: Vad har du i din coca-cola? OBS! Coca-cola drinkers only. 1. Blomjord. 2. Grannens katt Missan. 3. Urin. 4. Google. 5. Tony Hawk. Undrar om det är spam? --- Te är bläh (hamstersoppa). Fuck yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Edit: Drickers är ett slangord. På vilket språk då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Fan vilka skojiga pollar folk gör nuförtiden. Min kommande: Vad har du i din coca-cola? OBS! Coca-cola drinkers only. 1. Blomjord. 2. Grannens katt Missan. 3. Urin. 4. Google. 5. Tony Hawk. Undrar om det är spam? --- Te är bläh (hamstersoppa). Fuck yeah. Nej, det kallas för fråga och inte spam. Det du skrev nedan var en extrem överdrivelse och den hade nog klassats som som spam. Hade du frågat: ''Vad har du i din coca-cola? OBS! Coca-cola drinkers only. 1. Blomjord. 2. Grannens katt Missan. 3. Urin. 4. Google. 5. Tony Hawk.'' Hade det varit onödigt, och förmodligen blivit spam, eftersom det saknar mening. Och om du inte gillar te behöver du inte vara här. Endast för te drickare skulle jag tro det står? Redigerad 1 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hade det varit onödigt, och förmodligen blivit spam, eftersom det saknar mening. Saknar mening? Så det han gör saknar mening, men inte det du gör?. Ja visst, okej. Han kanske är intresserad över vad folk sätter i Coca Colan? "Alla som inte tycker som jag är idioter" tror jag det kallades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Fan vilka skojiga pollar folk gör nuförtiden. Min kommande: Vad har du i din coca-cola? OBS! Coca-cola drinkers only. 1. Blomjord. 2. Grannens katt Missan. 3. Urin. 4. Google. 5. Tony Hawk. Undrar om det är spam? --- Te är bläh (hamstersoppa). Fuck yeah. Nej. Eftersom spam är kött, kan väl inte blomjord osv vara det? Jacker goes dålig humor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Saknar mening? Så det han gör saknar mening, men inte det du gör?. Ja visst, okej. Han kanske är intresserad över vad folk sätter i Coca Colan? "Alla som inte tycker som jag är idioter" tror jag det kallades. Vad sätter du i ditt te? Honung Socker Citron Honung och socker Honung och citron Socker och citron Annat Inget Vad har du i din coca-cola? 1. Blomjord. 2. Grannens katt Missan. 3. Urin. 4. Google. 5. Tony Hawk.'' Båda är på samma nivå? Edit: Oseriös tråd och spam tror jag det kallas. Redigerad 1 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vad sätter du i ditt te? Honung Socker Citron Honung och socker Honung och citron Socker och citron Annat Inget Vad har du i din coca-cola? 1. Blomjord. 2. Grannens katt Missan. 3. Urin. 4. Google. 5. Tony Hawk.'' Båda är på samma nivå? Edit: Oseriös tråd och spam tror jag det kallas. Jag tror nog inte han orkar sitta å fundera ut dumma svar som anses vara vettiga för en liten gnutta ironi.. eller vad tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts