leksand4ever Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 jag har klarat det där med limosinen när man inte få sakta ner för då sprängs den och nu har jag inga fler uppdrag. Jag vet att jag ska köpa byggnader (Filmstudio,malibou club...) men hur många behöver man? Och hur många uppdrag har jag kvar sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicecityekung Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 jag har klarat det där med limosinen när man inte få sakta ner för då sprängs den och nu har jag inga fler uppdrag. Jag vet att jag ska köpa byggnader (Filmstudio,malibou club...) men hur många behöver man? Och hur många uppdrag har jag kvar sen? ganska många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 jag har klarat det där med limosinen när man inte få sakta ner för då sprängs den och nu har jag inga fler uppdrag. Jag vet att jag ska köpa byggnader (Filmstudio,malibou club...) men hur många behöver man? Och hur många uppdrag har jag kvar sen? hur klarar man den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Det är faktiskt inte så många uppdrag man får av andra snubbar, sen måste man leta runt å göra andra grejer typ HP, Rampages, råna affärer, polis, brandbil, taxi, ambulansuppdrag å sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts