iweX Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 HAr lagt in nåra moddar som funkar men efter ca 1 min så stannar allt och ja måste stänga av datorn om man trycker på ctrl alt delete står de Gta: San andreas svarar inte :S :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nille_312 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Så händer det för mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hag installerar om det sen lägger in alla mods då funkar det... funderar på att de är en mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag hade detta problem när jag installerade Shark Mode. Jag skulle byta namn på den från shark till dolphin.txd - så jag råkade skriva dolphine.txd. Varje gång jag simmade och en "delfin" närmade sig så hackade spelet fast. Jag gick in för att kolla och då såg jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vet att ja skrivit rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts