Sniper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Det tror inte jag Då har du fel! /Stockholmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Det är faktist sant som han säger..Stokcholm har vissa "krav" eller hur man ska säga det. MAn blir typ mobad om man har en stadium tröja på sig... Om man umgås i idiotiska kretsar ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Då har du fel! /Stockholmare Hur vet du att dom inte har samma krav? För att du är stockholmare så vet du hur det är i andra städer? Men jag kör typ som jacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Om man umgås i idiotiska kretsar ja. Så du umgås med datanördar med lego tröjor? :"> Redigerad 2 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Så du umgås med datanördar med lego tröjor? :"> Han umgås kanske med folk som har så mycket vett i skallen att de dömer andra efter hur de är och inte efter hur dyra kläder de har på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Han umgås kanske med folk som har så mycket vett i skallen att de dömer andra efter hur de är och inte efter hur dyra kläder de har på sig. Vad gulligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vad gulligt! Too bad att du inte har träffat sådana människor än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Nämen vad konstigt att jag inte blir mobbad då. Kan ha på mig vad som helst, inte blir jag mobbad för det? Blir inte heller mobbad för de kläder jag har på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Carlings, Jack n Jones, Jc , MQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag handlar på affärer bara... har många jeans från JC och 1 från Gucci! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag har lite märkeskläder och jag köper juh inte kläderna för att det är ett märke på dem (även om vissa gör det) .....jag köper dem för att de är snygga... Okej en tröja kostar kanske 2-3 hundra mer men whatever... Om man vill se ut som ett vrak eller en snobb så får man väl göra det.... Varför klaga på någon för att den har märkeskläder eller tvärtom...?? Benvit har juh t.e.x inte klagat på någon av stadium-ungarna på forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag håller med Mr.Dumbom, det är dumt att lägga ut mer pengar än nödvändigt på kläder. Fina kläder behöver inte vara dyra och det finns ändå ingen vettig människa som tycker att du är ball för att din tröja kostade 2000 eller att det står Lee på dina jeans. Meh, Han skrev ju typ som om ett par jeans för 190 kr ALLTID är finare en byxor för 1500kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Meh, Han skrev ju typ som om ett par jeans för 190 kr ALLTID är finare en byxor för 1500kr Så menade jag inte. Jag menade att jag fattar inte vitsen med att köpa kläder för 1000-1500kr extra för att få ett ballt märke på. Jag såg att du skrev att jag var avundsjuk och inte har råd med dyra märkeskläder, Så har du fel jag får halva barnbidraget (500kr) som jag spar till saker jag behöver i framtiden, Och avundsjuk är jag inte jag tycker det är helt idiotiskt att köpa svindyra kläder för att man ska vara "ball". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) jag tycker det är helt idiotiskt att köpa svindyra kläder för att man ska vara "ball". Oftast är dyrare kläder snyggare än det du hittar av turkarna på torget. Punkt. Edit: Och framförallt bättre kvalitét. Redigerad 3 november, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Oftast är dyrare kläder snyggare än det du hittar av turkarna på torget. Punkt. Edit: Och framförallt bättre kvalitét. Ord! Inte vill jag köpa en Emilio och gå runt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Kan ingen säga någon bra internet sida där det finns allt möjligt t.ex som www.rockzone.se och www.silverbullet.se vill helst köpa ett nytt örhängen eller en piercing ring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Jag trodde att den här tråden hade dött. Iallalfall så har dyrare kläder bättre kvalitet och håller bättre. Men dyrare kläder behöver inte alltid vara snygga Redigerad 4 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag trodde att den här tråden hade dött. Iallalfall så har dyrare kläder bättre kvalitet och håller bättre. Men dyrare kläder behöver inte alltid vara snygga Exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det är faktist sant som han säger..Stokcholm har vissa "krav" eller hur man ska säga det. MAn blir typ mobad om man har en stadium tröja på sig... Inte. Går enbart runt med stadium på stockholms gator och torg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts