Jump to content

Var handlar ni era kläder någonstans?

.:Gurkan:.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har lite märkeskläder och jag köper juh inte kläderna för att det är ett märke på dem (även om vissa gör det) .....jag köper dem för att de är snygga...

Okej en tröja kostar kanske 2-3 hundra mer men whatever...

Om man vill se ut som ett vrak eller en snobb så får man väl göra det....

Varför klaga på någon för att den har märkeskläder eller tvärtom...??

Benvit har juh t.e.x inte klagat på någon av stadium-ungarna på forumet..

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med Mr.Dumbom, det är dumt att lägga ut mer pengar än nödvändigt på kläder. Fina kläder behöver inte vara dyra och det finns ändå ingen vettig människa som tycker att du är ball för att din tröja kostade 2000 eller att det står Lee på dina jeans.

Meh, Han skrev ju typ som om ett par jeans för 190 kr ALLTID är finare en byxor för 1500kr

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh, Han skrev ju typ som om ett par jeans för 190 kr ALLTID är finare en byxor för 1500kr

Så menade jag inte. Jag menade att jag fattar inte vitsen med att köpa kläder för 1000-1500kr extra för att få ett ballt märke på.

Jag såg att du skrev att jag var avundsjuk och inte har råd med dyra märkeskläder, Så har du fel jag får halva barnbidraget (500kr) som jag spar till saker jag behöver i framtiden, Och avundsjuk är jag inte jag tycker det är helt idiotiskt att köpa svindyra kläder för att man ska vara "ball".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor