Frenzy Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Maxz: Jag som trodde du klädde dig punkaktigt! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Du här i Stockholm gäller det att ha så häftiga och dyra kläder som möjligt för man ens ska kunna gå ut. Satt det blir så att kläderna kostar en del men det får man ta, kläder är viktigare än vissa andra saker i mitt liv som kostar pengar så det gör inget. Men vad är så konstigt? Jag förstår dig men jag skulle inte köpa kläder för att andra gillar dem. Jag menar, jag bryr mig om mitt utseende och så, jg tycker själv att jag har snygga kläder och så, jag vet inte vad du menar med dyra kläder men jag har väl iaf relativt dyra kläder och det är för att de oftast är snyggare och skönare. Jo, kläder är det som jag spenderar mest pengar på av allt jag handlar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) 1 Vilken affär tycker ni om mest? Dressmann,Salming Store och även Gekås i Ullared brukar jag hitta fina strumpor och t-shirtar ifrån. 2 Vilket märke tycker ni är jätta bra? Salming och de märken Dressmann erbjuder då det är såna kläder jag är ute efter. Jag vill inte ha trasiga byxor då jag anser att det är töntar som har det och jag vill inte ha alla dyra märken för de gör ingen till en bättre människa anser jag. Bland annat så har jag en Lacoste Piké och en Salming Piké och Salming Pikén har hållt bäst i både form och färgmässigt. 3 Vad tycker ni för kläder är sköna? Munkjacka och Pikétröjor. Även helfärgade T-shirtar. Helst svarta då. 4 Vad brukar ni läga ut per månad på klädesplag? Vad kan det bli. På ett helår lägger jag väl ut en 3000-4000 kr så i månaden blir det ungefär 350 kr i genomsnitt. Redigerad 1 november, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Orka Märkeskläder.. Om jag får en tröja där det står "Quicksilver" eller annat skit så använder jag inte det iskolan.. Tar det halvfulaste jag har.. Vet inte riktigt varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Nope tyvärr inga tips. tycker i regel att alla skor som är anpassade för kyla är väldigt fula. Det är just det som är problemet. Ska ju passa lite till övriga kläder man har på sig också. Jevla skit. Aja, får väl titta mig omkring och se om jag kan hitta något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Du här i Stockholm gäller det att ha så häftiga och dyra kläder som möjligt för man ens ska kunna gå ut. Satt det blir så att kläderna kostar en del men det får man ta, kläder är viktigare än vissa andra saker i mitt liv som kostar pengar så det gör inget. Men vad är så konstigt? Vaddå, så dina "vänner" vill inte gå ut med dig om du inte klär dig i dyra och häftiga kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Samma här! Är jag också ball? Klart du är!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vaddå, så dina "vänner" vill inte gå ut med dig om du inte klär dig i dyra och häftiga kläder? ...Inge vidare bra 'vänner' isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tweak: Ja precis, jag köper kläder för att jag tycker de är fina och sköna och det är också viktigt att andra tycker de är fina. Det är klart en tjej inte gillar en lika mycket om man har fula kläder. Arvd: Mina vänner skulle självklart fortfarande vara med mig trots att jag klädde mig som en... ja jag vet inte vad. Men de är svårare med tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Oftast MQ eller Sandelins eller något..Kan även bli Blen ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Nope tyvärr inga tips. tycker i regel att alla skor som är anpassade för kyla är väldigt fula. Precis min mening, gick på stan och kollade i söndags, varenda sko som var menade till vintern var enligt mig skitfula, jag tycker inte om kängor, så det slutade med (som alla andra gånger jag ska köpa skor) att det blev ett par gamla hederliga tennisskor, jag har den turliga vanan att aldrig frysa från midjan och nedåt, vilket gör att jag kan gå runt i shorts i princip när jag vill, men det gör jag aldrig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Får kläder! Men skor får jag köpa själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Får kläder! Men skor får jag köpa själv! Jag betalar varken kläder eller skor själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 1. Erikshjälpen 2. rånad UFF-tunna 3. nerslagen uteliggare enda jag får mina kläder ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Om jag får en tröja där det står "Quicksilver" eller annat skit så använder jag inte det iskolan.. Tar det halvfulaste jag har.. Vet inte riktigt varför. För att du är mobbad och självdestruktiv? Jag handlar kläder lite här och där. Senast jag gjorde stan blev det en tjock asmysig tröja på H&M för typ 200 pix (stolt), ett par Lee-jeans på JC, en Encore-skjorta. Handlar gärna på rea, har inga problem med att ha förra årets modell eller så, köper det jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Beror väl helt på vad man ska ha för kläder? JC, Dressman, H&M, Internet m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Maxz: Jag som trodde du klädde dig punkaktigt! :'( Enda punkaktiga i min klädsel är väl Ramones-tröjor och mina Puma Roadster dojjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Enda punkaktiga i min klädsel är väl Ramones-tröjor och mina Puma Roadster dojjor. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 För att du är mobbad och självdestruktiv? Nej? Många andra har det.. Men jag gillar bara inte märkeskläder.. Jag bryr mig helt enkelt inte om dom.. Tycker det är fel att man ska vara mer försiktig om en jacka som har ett speciellt märke än en likadan jacka som inte har det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Nej? Många andra har det.. Men jag gillar bara inte märkeskläder.. Jag bryr mig helt enkelt inte om dom.. Tycker det är fel att man ska vara mer försiktig om en jacka som har ett speciellt märke än en likadan jacka som inte har det.. Alla är inte försiktiga... Jag är en av dom som icke är försiktiga. Om man är rädd om det märket, varför skaffa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts