Jump to content

Var handlar ni era kläder någonstans?

.:Gurkan:.
 Share

Recommended Posts

Ursh, Fattar inte nöjet med att springa till JC och köpa ett par "trasiga" och urtvättade -jeans för 800kr och att det står Levis i röven eller ett bälte för 900kr som det är ett JL-märke på. :lol:

Jag köper mig oftast 3st enkel-färgade T-Shirtar för 99kr för jag använder mest enkelfärgade t-shirtar. Mina Jeans jag har på mig nu (dvs oftast) köpte jag nere på klädaffären nere på stan jag har haft dom i ett år nu och dom börjar bli lite slita på knäna nu och dom kostade inte ett bankrån.

Du är bra avundsjuk på dom som har råd med fina kläder va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha :lol:

Jag köper främst kläder på Kompaniet och Carlings. Men det är klart att det blir massa andra affärer också. Har alltid jeans på mig, och typ en t-shirt och övertröja.

Favoritmärkerna är väl typ Levis och Diesel på jeans, och tröjor vet jag inte riktigt..

Undra hur många det är som inte bor i Kalmar,växjö,kalskrona som vet vad kompaniet är för affär.

http://www.kompanietkalmar.se/

senast jag köpte kläder var det ett par diesel-byxor därifrån för 800kr. annars köper jag sällan kläder, har ej råd

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flitig kund på Stenströms i Helsingborg. (Tyvärr).

Dom har lite olika märken där. Bl.a Lacoste och Hugoboss.

Köpte en fin tröja på Brothers faktiskt häromdagen. En LYLL & SCOTT. Helnöjd med. Ska man köpa Jackor och så brukar man dra ner till Malmö och på Peak Peformance affären.

Köpte en jävligt snygg vinterjacka där!

Snart dags för vinterskor. Någon som tips på några?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

A.A: Ähh du bor i helsingbrog. vinterskor är för dom över stockholm. nere i landet går det ju bra med samma skor året runt

Haha, jaa typ. Brukar kanske vara så? Klart, man behöver ju pass till allt ifrån Stockholm och över! :huh:

Men mest för sakens skull vill jag ha ett par! :P

Tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope tyvärr inga tips. tycker i regel att alla skor som är anpassade för kyla är väldigt fula.

Mm håller med. Har ett par gamla Nike Pegasus just nu, och morsan tjatar att jag ska köpa vinterskor men de är ju så fruktansvärt fula.. Vet inte hur jag ska göra, ska jag ha ett par icke-vinterskor får jag nämligen betala själv.. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha okej? Du hör väl själv hur dumt det låter? Du kommer få Cortez på dig :huh:

Du här i Stockholm gäller det att ha så häftiga och dyra kläder som möjligt för man ens ska kunna gå ut. Satt det blir så att kläderna kostar en del men det får man ta, kläder är viktigare än vissa andra saker i mitt liv som kostar pengar så det gör inget.

Men vad är så konstigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är bra avundsjuk på dom som har råd med fina kläder va?

Jag håller med Mr.Dumbom, det är dumt att lägga ut mer pengar än nödvändigt på kläder. Fina kläder behöver inte vara dyra och det finns ändå ingen vettig människa som tycker att du är ball för att din tröja kostade 2000 eller att det står Lee på dina jeans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du här i Stockholm gäller det att ha så häftiga och dyra kläder som möjligt för man ens ska kunna gå ut. Satt det blir så att kläderna kostar en del men det får man ta, kläder är viktigare än vissa andra saker i mitt liv som kostar pengar så det gör inget.

Men vad är så konstigt?

...ojojoj...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor